annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Factuur

Topic gestart op: 11-01-21 14h18

Antwoorden: 2 antwoorden

Xglynis
Aspirant verkenner

Factuur

Ik heb een factuur al reeds betaald. De app zei dat dit klopte. Vanaf zaterdag stond er dat hij niet was betaald nu met het probleem dat ze mijn abonnement hebben opgeschort en ik dus niet telefonisch contact kan opnemen. Ik heb al via Messenger geprobeerd maar daar krijg ik geen reactie. Wie kan mij helpen om dit op te lossen? Ik heb mijn gsm nodig voor mijn werk.

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
YorbenH
Ervaren verkenner

Beste @Xglynis 

Misschien best even nakijken in de klantenzone op de website van Orange. Als je ingelogd bent kan je van hieruit heel makkelijk nakijken welke betalingen en wanneer en zelfs gedetailleerde facturen en dergelijke opvragen.

Messenger is het doeltreffendste communicatiemiddel met Orange, via hier helpen ze je goed verder. Enkel even geduld.😉

Groeten Yorben

Josette
Wijze
Wijze

@Xglynis  goedemiddag,

jammer dit te lezen, maar via Messenger kan een dag duren hoor.

Even geduld zou ik zeggen, fijn is anders ik weet het.

Kan je niet met een ander toestel even naar 5000 telefoneren?

Van mij krijg je ook deze nog:

Tagnieuw.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen