Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-20 18h15
Antwoorden: 39 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Dni schreef:
@KristienL hopelijk komt @Totem snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem
Ugh @Dni,
Het is wel mogelijk om de 5GB met een van je familieleden te delen. Hiervoor klik je op je geschenk, daarna zullen er twee opties onderaan verschijnen : "Accepteer" of "Dit cadeau geven". Hierna kan je kiezen aan welke familieleed je je geschenk wilt geven 🙂
Totem's Groetjes,
Totem
@Jeany Ik ben zelf al langs een shop geweest en ze zijn daar zeer vriendelijk en behulpzaam. Ikzelf en mijn zoon hebben een tempo easy herlaadkaart en daar gaat het mee. We zijn familieleden en kunnen nu ook dankzij de hulp van @patrick2 en @Totem cadeautjes uitwisselen.
Als je kan, moet je toch eens samen met uw dochter haar smartphone bij een shop langsgaan, want ik denk dat bij één van beide iets niet juist is verlopen, en dat kunnen ze daar zien en aanpassen indien nodig.
@Jeany de shop medewerkers zijn er ook voor om een klant te ondersteunen en te helpen. Het zal niet enkel een klantendienst zijn of een Webcare team of een Tribe. Je kan gewoon naar een shop toe gaan want die zijn en blijven open in deze tijden. Je kan dan kiezen om er heen te gaan en bij eventuele drukte te wachten of je kan online al een afspraak maken zodat je bij eventuele drukte niet hoeft te wachten.
In een shop kunnen ze dit soort dingen ook op hun manier nakijken en testen om te zien of het lukt. Ook daar krijgen ze de instructies door wat men moet doen om een klant verder te helpen.
@Dni goedenavond.
Voor jou
Op je vraag kan je hier lezen gaan:
https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Family-Badge/m-p/80333
Helpt dat niet kom dan even terug succes.
@Josette bedankt josette, maar dit beantwoird mijn vraag niet. Mijn vraag is hoe je iemand van uw familie die ik reeds toegevoegd heb een cadeautje kan doorgeven. Ik heb dus al iemand toegevoegd, maar vind niet hoe ik mijn gekregen cadeau van Orange kan doorgeven. Help
@Dni dan zal je de procedure moeten volgen die aangegeven staat op de website. Zal je de link geven:
https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/familie-voordelen
Je zal letterlijk iemand op je factuur moeten hebben staan en die wordt automatisch familie of je dient stappen te ondernemen om iemand familie te maken. De facturen blijven uiteraard gescheiden dus moest je iemand als 'familie' toevoegen dan komen jullie niet samen op de factuur.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |