annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Familielid

Topic gestart op: 13-11-20 18h15

Antwoorden: 39 antwoorden

Dni
Ervaren verkenner

Familielid

OPGELOST

Hoe kan ik een familielid een geschenk doorgeven

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Dni  schreef:

@KristienL hopelijk komt @Totem  snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem


Ugh @Dni,

Het is wel mogelijk om de 5GB met een van je familieleden te delen. Hiervoor klik je op je geschenk, daarna zullen er twee opties onderaan verschijnen : "Accepteer" of  "Dit cadeau geven". Hierna kan je kiezen aan welke familieleed je je geschenk wilt geven 🙂

Totem's Groetjes,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
Dni
Ervaren verkenner

@Jeany Ik ben zelf al langs een shop geweest en ze zijn daar zeer vriendelijk en behulpzaam. Ikzelf en mijn zoon hebben een tempo easy herlaadkaart en daar gaat het mee. We zijn familieleden en kunnen nu ook dankzij de hulp van @patrick2  en @Totem cadeautjes uitwisselen. 

Als je kan, moet je toch eens samen met uw dochter haar smartphone bij een shop langsgaan, want ik denk dat bij één van beide iets niet juist is verlopen, en dat kunnen ze daar zien en aanpassen indien nodig.

patrick2
Wijze
Wijze

@Jeany  de shop medewerkers zijn er ook voor om een klant te ondersteunen en te helpen. Het zal niet enkel een klantendienst zijn of een Webcare team of een Tribe. Je kan gewoon naar een shop toe gaan want die zijn en blijven open in deze tijden. Je kan dan kiezen om er heen te gaan en bij eventuele drukte te wachten of je kan online al een afspraak maken zodat je bij eventuele drukte niet hoeft te wachten. 

In een shop kunnen ze dit soort dingen ook op hun manier nakijken en testen om te zien of het lukt. Ook daar krijgen ze de instructies door wat men moet doen om een klant verder te helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Dni  goedenavond.

Voor jou

 Tagnieuw.jpg

Op je vraag kan je hier lezen gaan:

https://community.orange.be/t5/Tribe-Lounge/Family-Badge/m-p/80333

Helpt dat niet kom dan even terug succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Dni
Ervaren verkenner

@Josette bedankt josette, maar dit beantwoird mijn vraag niet. Mijn vraag is hoe je iemand van uw familie die ik reeds toegevoegd heb een cadeautje  kan doorgeven. Ik heb dus al iemand toegevoegd, maar vind niet hoe ik mijn gekregen cadeau van Orange kan doorgeven. Help

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Dni  dan zal je de procedure moeten volgen die aangegeven staat op de website. Zal je de link geven:

https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/orange-thank-you#/familie-voordelen

Je zal letterlijk iemand op je factuur moeten hebben staan en die wordt automatisch familie of je dient stappen te ondernemen om iemand familie te maken. De facturen blijven uiteraard gescheiden dus moest je iemand als 'familie' toevoegen dan komen jullie niet samen op de factuur.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen