annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Familielid

Topic gestart op: 13-11-20 18h15

Antwoorden: 39 antwoorden

Dni
Ervaren verkenner

Familielid

OPGELOST

Hoe kan ik een familielid een geschenk doorgeven

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Dni  schreef:

@KristienL hopelijk komt @Totem  snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem


Ugh @Dni,

Het is wel mogelijk om de 5GB met een van je familieleden te delen. Hiervoor klik je op je geschenk, daarna zullen er twee opties onderaan verschijnen : "Accepteer" of  "Dit cadeau geven". Hierna kan je kiezen aan welke familieleed je je geschenk wilt geven 🙂

Totem's Groetjes,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Dni 

Het zou kunnen dat mijn info intussen achterhaald is, maar voor zover ik het gevolgd heb kun je momenteel enkel extra gekregen GB (verjaardag, actie, ...) doorgeven aan Orange Familie.

Dus niet de GB die in uw abo zitten en ook geen andere kadookes dan GB

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


patrick2
Wijze
Wijze

@Cdt24801  inderdaad enkel de gekregen GB als cadeau. Maar heb net eens gezien maar ik heb geen meer open staan dus ik kan niks over geven naar mijn tweede nummer. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@patrick2 

Je zou die extra 5GB die we allemaal gekregen hebben kunnen doorgeven ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Dni
Ervaren verkenner

@Cdt24801  @patrick2 ik heb die 5Gb nog maar ik kan die niet doorgeven. Is nergens iets van te vinden in de app.  Mooie stunt van Orange maar het werkt niet. Heb al naar Orange gebeld, en zij weten het zelf ook niet . Rara, wie weet het antwoord? Hoe geef je een cadeau door aan een familielid? 

0 pluimen
KristienL
Aspirant verkenner

Ik stel mij net dezelfde vraag. Ik heb bij Orange hiervoor al 3 verschillende personen aan de lijn gehad, niemand weet hoe. Zij stuurden me door naar een Orange-shop, daar lachten ze me al helemaal uit! 

Ik vind het straf dat we hierover wel een nieuwsbrief ontvangen maar niemand kent het, laat staan weet HOE dat te doen.

Alleen vervalt morgen mijn cadeau van 5 GB. Ik zal dus niet anders kunnen dan het gewoon te accepteren op mijn nummer i.p.v. door te geven🙄

We wachten dus het antwoordje af van Totem😊

Leden met de meeste pluimen