annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Familielid

Topic gestart op: 13-11-20 18h15

Antwoorden: 39 antwoorden

Dni
Ervaren verkenner

Familielid

OPGELOST

Hoe kan ik een familielid een geschenk doorgeven

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze


@Dni  schreef:

@KristienL hopelijk komt @Totem  snel met een oplossing. Ben blij dat ik niet de enigste ben met dit probleem


Ugh @Dni,

Het is wel mogelijk om de 5GB met een van je familieleden te delen. Hiervoor klik je op je geschenk, daarna zullen er twee opties onderaan verschijnen : "Accepteer" of  "Dit cadeau geven". Hierna kan je kiezen aan welke familieleed je je geschenk wilt geven 🙂

Totem's Groetjes,

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

39 ANTWOORDEN 39
Jeany
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 Bedankt voor je antwoord, ook al kun je me niet helpen.

Die link die je gaf is exact de procedure die ik uitgeprobeerd heb.  In de afgelopen week al tientallen keren herlezen om te zien of ik iets over het hoofd zag.   
De mogelijke redenen daar vermeld waarom het niet zou kunnen lukken, zijn allemaal ok of niet van toepassing bij ons.

Niks aan te doen buiten hopen dat het vanzelf goed komt.  En blijven doorvragen via Messenger.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jeany 

Inderdaad geen fijne lectuur, wat hier in uw posts te lezen staat ...

Ik zou inderdaad blijven posten via messenger en er de link naar deze thread aan toevoegen. Hiermee kan je staven dat je al echt alles hebt geprobeerd. Want als de link weldra vervalt, sta je daar te blinken. Blijven doorgaan en aandringen dat men voor u de vervaltermijn verlengt gewoonweg omdat het onmogelijk was om het door te geven.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Jeany
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 Je gaf me aan om vol te houden via messenger en dat heb ik ook gedaan.
Maandag hebben ze voor mij een dossier aangemaakt.  Nu weet ik nog niet zeker wat de meerwaarde is van een dossier, maar ik gebruik het zodat ik mijn probleem niet steeds opnieuw ga moeten formuleren.

Daarnet heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantendienst via 5000 met vermelding van het dossiernummer, en de vriendelijke medewerker heeft ons alvast uit de nood geholpen door de 5GB manueel toe te voegen bij mijn dochter 🙂

Met het familie-probleem kon hij niet helpen, maar hij heeft het dossier geëscaleerd, dus hopelijk komt daar binnenkort ook een oplossing voor.

Actief zijn op dit forum heeft me ondertussen ook een Orange-badge opgeleverd, waardoor ik een nieuw Thank You cadeau mag kiezen.   Mijn gratis 5GB is ondertussen vervallen (en niet geaccepteerd), maar ik kan nu terug voor 1GB kiezen.  Ik ga ze dit keer wél accepteren 😉  Met dank aan Tribe.

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Jeany 

Fijn dat je volgehouden hebt! Je ziet, "de aanhouder wint" is niet zomaar een spreekwoord.

Je bent er dus weliswaar nog niet helemaal als ik het goed begrepen heb, maar het zal wel in orde komen.

Top gedaan 👍

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Jeany
Gewaardeerd verkenner

@Cdt24801 Dank je.  Het zotste is nog dat ik verleden week haar Tempo Giga nog heb moeten bijladen omdat de geldigheid van haar maanddata teneinde was, en ik er nog niet in geslaagd was om haar mijn data cadeau te doen.

Ik koos bewust maar voor 10€ (= slechts 750MB data ipv de gebruikelijke 4GB bij een herlaadbeurt van 15€).  In de overtuiging dat ofwel mijn 5GB, ofwel de gratis 5GB van Orange ondertussen wel bij haar zou geraken.
Mijn GB vervallen morgen, dus dat is al een verloren zaak (ik ga ze principieel niet voor mezelf accepteren).  Ik mag hopen dat haar gratis 5GB alsnoch toekomen, anders mag ik opnieuw betalen als haar 750MB op is... terwijl half België gratis mag surfen.

@Dni Mijn dochter is zopas vertrokken naar haar kotadres, dus die zie ik de hele week niet meer terug.  Ik denk trouwens niet dat ze zich in de shop met dergelijke problemen bezig houden ?  Ik ben eerlijk gezegd nog nooit in een shop geweest, tot nu toe heb ik alles online kunnen doen.  Wij hebben enkel een mobiele herlaadkaart van Orange, geen andere producten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen