annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geen iCoyote meer en Cloud werkt ook niet...

Topic gestart op: 06-07-19 11h35

Antwoorden: 13 antwoorden

stefke1974
Ervaren verkenner

Geen iCoyote meer en Cloud werkt ook niet...

OPGELOST

hallo

sinds kort terug Orange Love klant met 2 Limited Koala abbonnementen.

Zit iCoyote niet meer in deze abbonnementen?

iCoyote staat ook niet meer bij de info van abbonnementen.

Cloud werkt ook niet... (kan niet aanmelden)

Of moet ik iets langer wachten? ben pas geactiveerd sinds gisteren.

 

Labels (3)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
stefke1974
Ervaren verkenner

Bedankt iedereen.

 

Het werkt allemaal sinds deze nacht. Zowel iCoyote als Cloud. 

 

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Anonymous
Niet van toepassing

Het duurt tot 48u dat je abonnement in de systemen van Orange zichtbaar zijn. Daarna kan je inloggen in je klantenzone en in de Orange Cloud en kan je iCoyote activeren.

 

stefke1974
Ervaren verkenner


@Anonymous  schreef:

Het duurt tot 48u dat je abonnement in de systemen van Orange zichtbaar zijn. Daarna kan je inloggen in je klantenzone en in de Orange Cloud en kan je iCoyote activeren.

 


owh ok, dus iCoyote werkt nog bij organge. Raar dat ze dit niet meer bij de info zetten van abbo's...

 

Bedankt. ik zal nog even wachten en zien of het later werkt 😉

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

@stefke1974 

Ja hoor dat werkt zeker.

Ik ben ook nog niet zolang klant en iCoyote werkt bij mij perfect via Orange.

0 pluimen
stefke1974
Ervaren verkenner


@Anonymous  schreef:

@stefke1974 

Ja hoor dat werkt zeker.

Ik ben ook nog niet zolang klant en iCoyote werkt bij mij perfect via Orange.


Maar heb je ook Koala Limited abbo?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen