annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

Topic gestart op: 16-05-19 09h35

Antwoorden: 21 antwoorden

nikeaire
Gewaardeerd verkenner

Geniet ik nog van Coyote bij een tariefwijziging?

OPGELOST

hallo,

heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote

 

mvg.

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@nikeaire  heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
patrick2
Wijze
Wijze

Heb ook eens gezocht en gevonden op de wabsite. Coyote is dus nog steeds beschikbaar voor de klant , anders staat het ook niet op de site. Wat ik eerder poste kloipt wel want het staat op geen enkel abonnement nog bij gezet. https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/voordelen-en-inbegrepen-diensten/coyote

Hierbij de link dat het dus nog wel zeker bestaat bij Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Via de link van @patrick2  heb ik ook de huidige voorwaarden gevonden en daar staat dat het contract tussen Orange en Coyote intussen verlengd werd to 30 april 2020. Vandaar dat ook mijn abo opnieuw verlengd werd.

Zonder hernieuwing in 2020 is het volgens deze voorwaarden dan ook afgelopen op 20 april 2020 met gratis Coyote voor Orange klanten.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

Zelf denk ik dat Orange van Coyote af gaat of af wil omdat er te weinig gebruik van gemaakt wordt. Daarom zou het kunnen dat het niet meer bij de abonnementen staat . Hopelijk gaan ze iets anders bedenken bij de abonnementen wat voor vele dan wel bruikbaar is. Kan ook een verkeerde gedachten zijn die ik nu heb maar er staat niet voor niks een eind datum bij. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik moet wel zeggen, het staat er inderdaad, maar ge moet diep graven. Wie gewoon naar de abonnementen rn huneigenschappen kijkt weet het niet ...

Dat vind ik een beetje spijtig, het is niet echt overzichtelijk, het valt niet op ... Man Onverschillig

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@nikeaire Coyote zit bj geen enkel abonnement nog inbegrepen dus deze gaat niet meer aangeboden worden . Zoals @Cdt24801  ook aangeeft bij hem stopt deze over drie dagen dus dan vrees ik ervoor dat deze ook geen gebruik er nog van kan maken. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen