Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-05-19 09h35
Antwoorden: 21 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
hallo,
heb nu de Panter Limited Edition met Coyote erbij, heeft de Cheetah pro ook nog gratis Coyote? omdat er niets bij staat van Coyote
mvg.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@nikeaire heb net eens gezocht maar het is niet geheel duidelijk of dit kan of niet. Je kan wel flitsers door geven via Waze dus misschien kan het dan toch vermeld worden. Maar dat zou je eens moeten proberen. Vergeet ook niet om de oplossing te markeren die je het beste geholpen heeft. Op die manier helpen we andere tribers ook weer verder.
Heb ook eens gezocht en gevonden op de wabsite. Coyote is dus nog steeds beschikbaar voor de klant , anders staat het ook niet op de site. Wat ik eerder poste kloipt wel want het staat op geen enkel abonnement nog bij gezet. https://www.orange.be/nl/opties-en-diensten/voordelen-en-inbegrepen-diensten/coyote
Hierbij de link dat het dus nog wel zeker bestaat bij Orange.
Via de link van @patrick2 heb ik ook de huidige voorwaarden gevonden en daar staat dat het contract tussen Orange en Coyote intussen verlengd werd to 30 april 2020. Vandaar dat ook mijn abo opnieuw verlengd werd.
Zonder hernieuwing in 2020 is het volgens deze voorwaarden dan ook afgelopen op 20 april 2020 met gratis Coyote voor Orange klanten.
Zelf denk ik dat Orange van Coyote af gaat of af wil omdat er te weinig gebruik van gemaakt wordt. Daarom zou het kunnen dat het niet meer bij de abonnementen staat . Hopelijk gaan ze iets anders bedenken bij de abonnementen wat voor vele dan wel bruikbaar is. Kan ook een verkeerde gedachten zijn die ik nu heb maar er staat niet voor niks een eind datum bij.
Ik moet wel zeggen, het staat er inderdaad, maar ge moet diep graven. Wie gewoon naar de abonnementen rn huneigenschappen kijkt weet het niet ...
Dat vind ik een beetje spijtig, het is niet echt overzichtelijk, het valt niet op ...
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |