annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Go plus abonnement

Topic gestart op: 13-09-22 17h50

Antwoorden: 15 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Go plus abonnement

Ik ben nieuwe klant bij Orange en koos voor het Go plus abonnement. Voor nieuwe klanten was dit tijdelijk €16/maand (normaal €21) gedurende de gehele looptijd van het contract. Dit werd alsook bevestigd via mail. Nu kreeg ik gisteren mijn eerste factuur en werd er toch €21 aangerekend. Ik krijg geen medewerker te pakken via het nummer 5000. 

Iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat te doen? 

Labels (1)
0 pluimen
15 ANTWOORDEN 15
Anonymous
Niet van toepassing

@Pletse dat is dus het probleem, die staat er niet. En krijg geen enkele medewerkers te pakken. Al enkele dagen aan het proberen.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

@Anonymous 

Als de korting er niet op staat neem je best contact op met de facturatiedienst. Vermits dit niet echt dringend is zou ik het eens via de Facebookpagina van Orange proberen zoals Josette hierboven zegt en daar een berichtje nalaten.
Laat je naam, gsmnummer na in het bericht en vertel dat je klant bent geworden met de promo "Go Plus aan €16" maar dat de promo niet werd toegekend op je factuur. Het kan soms 48u duren voor ze antwoorden, afhankelijk van hoe druk het is. 

Voor dringende zaken kun je altijd bellen naar de klantendienst, nr 5000, maar ik vermoed dat er momenteel een heleboel medewerkers in verlof zijn en dat het daarom langer duurt voor je iemand aan de lijn krijgt.

Anonymous
Niet van toepassing

@Pletse dankjewel!

Ik probeerde via het nummer 5000 maar dat lukt helaas niet.. 

Via messenger geeft mijn gsm een foutmelding.. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Probeer de chat dan even @Anonymous 

Hier volledig naar onder scrollen - dan rechts op het blauw icoon klikken

Best bericht voorbereiden - klantnr, gsm nr, probleem, etc

Dan copieren en plakken in de chat

Good luck

 

Anonymous
Niet van toepassing

@Gregory krijg je een melding als ze op je vraag antwoorden?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen