Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-22 17h50
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik ben nieuwe klant bij Orange en koos voor het Go plus abonnement. Voor nieuwe klanten was dit tijdelijk €16/maand (normaal €21) gedurende de gehele looptijd van het contract. Dit werd alsook bevestigd via mail. Nu kreeg ik gisteren mijn eerste factuur en werd er toch €21 aangerekend. Ik krijg geen medewerker te pakken via het nummer 5000.
Iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat te doen?
@Pletse dat is dus het probleem, die staat er niet. En krijg geen enkele medewerkers te pakken. Al enkele dagen aan het proberen.
@Anonymous
Als de korting er niet op staat neem je best contact op met de facturatiedienst. Vermits dit niet echt dringend is zou ik het eens via de Facebookpagina van Orange proberen zoals Josette hierboven zegt en daar een berichtje nalaten.
Laat je naam, gsmnummer na in het bericht en vertel dat je klant bent geworden met de promo "Go Plus aan €16" maar dat de promo niet werd toegekend op je factuur. Het kan soms 48u duren voor ze antwoorden, afhankelijk van hoe druk het is.
Voor dringende zaken kun je altijd bellen naar de klantendienst, nr 5000, maar ik vermoed dat er momenteel een heleboel medewerkers in verlof zijn en dat het daarom langer duurt voor je iemand aan de lijn krijgt.
@Pletse dankjewel!
Ik probeerde via het nummer 5000 maar dat lukt helaas niet..
Via messenger geeft mijn gsm een foutmelding..
Probeer de chat dan even @Anonymous
Hier volledig naar onder scrollen - dan rechts op het blauw icoon klikken
Best bericht voorbereiden - klantnr, gsm nr, probleem, etc
Dan copieren en plakken in de chat
Good luck
@Gregory krijg je een melding als ze op je vraag antwoorden?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 |