Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-09-22 17h50
Antwoorden: 15 antwoorden
Ik ben nieuwe klant bij Orange en koos voor het Go plus abonnement. Voor nieuwe klanten was dit tijdelijk €16/maand (normaal €21) gedurende de gehele looptijd van het contract. Dit werd alsook bevestigd via mail. Nu kreeg ik gisteren mijn eerste factuur en werd er toch €21 aangerekend. Ik krijg geen medewerker te pakken via het nummer 5000.
Iemand hetzelfde probleem of weet iemand wat te doen?
Neen, je wacht gewoon - je laat de browser open staan
Het is interactief - ze kunnen ook nog bijkomende informatie vragen
@Gregory ze geven jammer genoeg geen antwoord
Anonymous is jammer genoeg weg
@Gregory dat had ik nog niet gevonden! Bedankt hiervoor!!
@Anonymous goedenavond,
denk dat op je factuur ook een mindering staat niet?
Die tellen eerst de volle pot en dan beginnen ze
af te trekken. Anders even contact nemen met:
FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
5 | |
3 | |
2 | |
1 |