Profil de Ghouly

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Gsm online besteld

Ik heb maandag een gsm besteld, op de orderbevestiging staat letterlijk levering binnen de 48 uur..... het product is beschikbaar maar heb er nog steeds niks van gehoord? Is dit normaal? Zet er dan niet bij dat de levering binnen de 48 uur is 🫤🤷🏻‍♀️

Super User

• 

7.2K  messages

Hoi @Ghouly 

Hier op Tribe zijn wij zelf ook allemaal gewone klanten, dus in deze materie kunnen wij niets voor u betekenen.

Je kan dus best de klantendienst contacteren of eens in een Orange shop binnenspringen.

Veel succes 😉

Super User

• 

8.2K  messages

@Ghouly  goedemiddag,

en als je logisch nadenkt kan het niet hé.

Mensen zijn nog géén machines. 

Geen zorgen, die komt wel aan.

2025.jpg

Apprenti pisteur

• 

2  messages

Als er word geleverd binnen de 48 uur dan denk ik dat dat ook gebeurd wat wel logisch is

Super User

• 

7.2K  messages

@Ghouly  schreef:

Als er word geleverd binnen de 48 uur dan denk ik dat dat ook gebeurd wat wel logisch is

Dat zou je denken hé ... Maar de realiteit is meestal anders. En dat is bij alle providers zo hoor ...

Ze geven allemaal mooie cijfers op, en indien alles vlot gaat zonder incidenten of problemen (zoals te veel werk), tja, dan worden die termijnen niet meer gehaald hé ...

Je kan daar iets aan doen, een redelijke vergoeding eisen en van die dingen, maar daar moet je niet op hopen als het "maar" om enkele dagen of een week gaat. Om een compensatie te krijgen moet het al veel erger zijn dan dat ...

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Als het niet kan moeten ze het ook niet vermelden, zelfs in de shop zeggen ze 2 tot max 3 dagen; Ik wacht nu al 9 dagen en nog niks;  Je verliest hiermee veel klanten ik zal ook niet meer iets bij orange bestellen,

Pisteur vétéran

• 

41  messages

Geen zorgen  komt wel goed bij heeft da ook paar dagen geduurd 

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Ze kunnen op zijn minst een bericht sturen voor laattijdige verzending; Een paar dagen is geen probleem maar geen 10 dagen. Bij mij ook nu na 9 dagen nog niks.

Pisteur confirmé

• 

31  messages

Geen zorgen  komt wel goed bij heeft da ook paar dagen geduurd 

Super User

• 

7.7K  messages

@mzhracr Mister copy/paste

Pisteur confirmé

• 

7  messages

Bij mij ook na 9 dagen nog niks. Op zijn minst kunnen ze een bericht sturen voor laattijdige verzending en een sorry;

Pisteur confirmé

• 

7  messages

De Orange shop verwijst naar de klantendienst en de klantendienst zegt dat ze daar niks kunnen aan doen; De klant blijft in het ongewisse.

Pisteur confirmé

• 

31  messages

Merci

Loading...