annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Gsm stuk

Topic gestart op: 02-07-19 19h47

Antwoorden: 4 antwoorden

Sharike
Aspirant verkenner

Gsm stuk

Hoe geraak ik aan de nummer van verzekering van Orange men gsm is stuk en heb aangiften gedaan gisteren en zou een mail krijgen die ik moet bevestigingen.  Maar heb geen mail gehad en vraag me nu ook af of nu men doosje aan krijg vrijdag voor men kapotte gsm in In te steken

Labels (2)
0 pluimen
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Hoe geraak ik aan de nummer van verzekering van Orange men gsm is stuk en heb aangiften gedaan gisteren en zou een mail krijgen die ik moet bevestigingen.  Maar heb geen mail gehad en vraag me nu ook af of nu men doosje aan krijg vrijdag voor men kapotte gsm in In te steken

Ugh @Sharike en @patrick2,

 

Bedankt voor je antwoord @patrick2, het proces waarover je schrijft betreft een gewone herstelling via onze herstellingdiensten.

Als de klant een verzekering heeft en via deze dienst zijn gsm wilt laten herstellen (of vervangen als het mogelijk is) werkt het wel anders.

@Sharike Voor de verzekering dien je direct contact met de verzekeraar SPB op te nemen (via mail of via telefoon). Je kan hun gegevens via deze link terugvinden.

Ze sturen je inderdaad een doos waarin je je gebroken gsm moet plaatsen, daarna stuur je de doos terug. Het zou heel rap in orde moeten zijn (ze sturen je de doos binnen de 24u, hou wel rekening met de timing van de Post).

 

Be ready! De nieuwe community komt eraan!

 

Totem

patrick2
Wijze
Wijze

@Sharike  Normaal wordt de gsm vanuit de shop opgestuurd. Dan krijgt u een mail als deze klaar is 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Sharike
Aspirant verkenner

Maar moet men kapotte gsm nog op sturen zeiden ze me aan telefoon  voor ik nieuwe krijg

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Sharike  de shop dient uw gsm op te sturen dus u dient deze langs te brengen. Als u hem al bij de shop gebracht heeft kan dat ff duren voor ze hem kunnen opsturen , de leverancier komt niet voor 1 gsm opgereden. Hou er rekening mee dat u de gsm 4 tot 8 weken zeker kwijt kan zijn. Een nieuwe krijgt u niet zo maar dat wordt beslist door de fabrikant waar uw gsm van is. Als deze de gsm kunnen maken dan gaan ze dat doen maar als ze merken dat deze niet te maken is krijgt u een andere dat beslissen hun en dat is jammer genoeg aan Orange. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen