Apprenti pisteur
•
2 messages
Gsm stuk
Hoe geraak ik aan de nummer van verzekering van Orange men gsm is stuk en heb aangiften gedaan gisteren en zou een mail krijgen die ik moet bevestigingen. Maar heb geen mail gehad en vraag me nu ook af of nu men doosje aan krijg vrijdag voor men kapotte gsm in In te steken
patrick2
Sage
•
11K messages
il y a 6 ans
@Sharike Normaal wordt de gsm vanuit de shop opgestuurd. Dan krijgt u een mail als deze klaar is
2
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 6 ans
Ugh @Sharike en @patrick2,
Bedankt voor je antwoord @patrick2, het proces waarover je schrijft betreft een gewone herstelling via onze herstellingdiensten.
Als de klant een verzekering heeft en via deze dienst zijn gsm wilt laten herstellen (of vervangen als het mogelijk is) werkt het wel anders.
@Sharike Voor de verzekering dien je direct contact met de verzekeraar SPB op te nemen (via mail of via telefoon). Je kan hun gegevens via deze link terugvinden.
Ze sturen je inderdaad een doos waarin je je gebroken gsm moet plaatsen, daarna stuur je de doos terug. Het zou heel rap in orde moeten zijn (ze sturen je de doos binnen de 24u, hou wel rekening met de timing van de Post).
Be ready! De nieuwe community komt eraan!
Totem
0