annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Itsme app login werkt niet

Topic gestart op: 15-02-22 09h01

Antwoorden: 7 antwoorden

negenduust
Ervaren verkenner

Itsme app login werkt niet

OPGELOST

Beste Orange forum,

Sinds vorige week ben ik van proximus overstapt naar jullie, ik heb ook meermaals geprobeerd om te kunnen inloggen via de itsme functie. ,via verschillende internetbrowsers   stoot  ik telkens op de zelfde problemen dat er namelijk iets mis is gegaan. er is namelijk spraken van een mogelijke bug?.

want als ik mij gewoon aanmeld dan kan ik wel in mijn account via de klantenzone.

vriendelijke groeten

Maxime

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Pletse
Gewaardeerde genezer


Ok, als je op andere diensten kunt inloggen met Itsme zal het inderdaad niet aan het veranderen van provider liggen.
Wat ik zou aanraden is nog eens proberen inloggen met Itsme en een screenshot nemen van de foutmelding die je krijgt. Die screenshot doorsturen via Messenger naar Orange zelf, met de nodige uitleg erbij uiteraard.

Al een geluk dat je wel nog kan inloggen met email & paswoord...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
negenduust
Ervaren verkenner

ik heb mij al vandaag  bij verschillende diensten aangemeld via de itsme app & nergens is er een probleem naar buiten gekomen. dus ik trek het bij deze sterk in twijfel dat  het zou kunnen liggen aan mee dat ik ben veranderd naar een andere provider.

bij proximus ,bond moyson,fortis,  kom ik erin zonder een probleem te kennen.

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer


Ok, als je op andere diensten kunt inloggen met Itsme zal het inderdaad niet aan het veranderen van provider liggen.
Wat ik zou aanraden is nog eens proberen inloggen met Itsme en een screenshot nemen van de foutmelding die je krijgt. Die screenshot doorsturen via Messenger naar Orange zelf, met de nodige uitleg erbij uiteraard.

Al een geluk dat je wel nog kan inloggen met email & paswoord...

negenduust
Ervaren verkenner

bij deze wil ik jou heel graag bedanken om te luisteren naar mijn vraag & ik zal de stappen ondernemen die je zelf hebt voorgesteld.

vriendelijke groeten

maxime 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen