annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Klantenservice

Topic gestart op: 11-07-22 10h13

Antwoorden: 2 antwoorden

DSAV
Rekruut scout

Klantenservice

Hallo iedereen, 

 

Elke keer als ik beroep doe op de klantenservice van Orange, dan hang ik minstens een uur aan de lijn. In de eerste plaats duurt het al enkele (tientallen) minuten vooraleer ik iemand aan de lijn krijg. Vervolgens word ik doorverbonden naar de ‘juiste’ dienst om daar hetzelfde verhaal te doen, om vervolgens weer in de wacht geplaatst te worden voor ‘overleg’. 

Hoe kan het dat een bedrijf zoals Orange zo’n afschuwelijk slechte klantendienst heeft? Dit is geen aanval op de medewerkers zelf, want zij zijn te allen tijde professioneel en beleefd, echter scheelt er wel degelijk iets op beleidsniveau. Ik krijg de indruk dat het enkel gaat om nieuwe klanten aan te werven via de website, maar de dienst naar trouwe klanten blijft ondermaats.

 

Labels (1)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@DSAV 

Eerlijk gezegd heb ik deze ervaring totaal niet. 

Heb ze al eens moeten bellen en ben dan wel vriendelijk en correct geholpen geweest en ook direct met de juiste dienst en de juiste mensen. 

Via Messenger of chat is wel de beste weg , je stelt je vraag en je wacht tot ze je een antwoord geven. Op die manier kan je nog doen wat je moet doen en daarna lees je hun antwoord. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Er is ook een chat, hier Orange contacteren | Orange België

Gans naar beneden scrollen - dan op het blauw icoontje rechts klikken

Welkom op onze chat. We helpen U graag tussen 8u en 21u40.

Er is ook facebook/messenger

Verder zit Orange met miljoenen klanten - het is moeilijk om iedereen direct te woord te staan.  Veronderstel dat er pieken zijn in het aantal telefoons

Ik vind het ook niet ideaal als ik moet wachten - maar hoe kun je het anders oplossen ?

 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen