annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Love inzicht op My Orange

Topic gestart op: 05-08-19 19h13

Antwoorden: 6 antwoorden

Sabje
Gewaardeerd verkenner

Love inzicht op My Orange

OPGELOST

Ik kan nergens zien dat ik love klant ben? Als ik op internet inlog staat er geen toegang en of geen facturen. Weet ook niet wanneer ik mijn factuur zal ontvangen?

Groetjes Sabrina 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Anonymous
Niet van toepassing

Stuur anders eens een berichtje via Messenger naar Orange, met de vraag of ze een reset op je account kunnen doen, zodat je terug opnieuw kan inschrijven.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

6 ANTWOORDEN 6
Brossi
Aspirant verkenner

Heb hetzelfde probleem.

Is het bij jou gelukt ?

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

 

Heb hetzelfde probleem.

Is het bij jou gelukt ?

Ugh @Brossi,

Kan je eerst controleren of je LOVE abo (internet&tv) wel actief is? Het neemt 48uren om je klantenzone aan te passen na je activatie (database moet geupdated worden).

Daarna kan je je My Orange app opnieuw installeren.

Als dit niet werkt neem zeker contact op met de Customer Service stamleden zodat ze je dossier analyseren.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen