Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-08-19 19h13
Antwoorden: 6 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik kan nergens zien dat ik love klant ben? Als ik op internet inlog staat er geen toegang en of geen facturen. Weet ook niet wanneer ik mijn factuur zal ontvangen?
Groetjes Sabrina
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Stuur anders eens een berichtje via Messenger naar Orange, met de vraag of ze een reset op je account kunnen doen, zodat je terug opnieuw kan inschrijven.
Heb hetzelfde probleem.
Is het bij jou gelukt ?
Heb hetzelfde probleem.
Is het bij jou gelukt ?
Ugh @Brossi,
Kan je eerst controleren of je LOVE abo (internet&tv) wel actief is? Het neemt 48uren om je klantenzone aan te passen na je activatie (database moet geupdated worden).
Daarna kan je je My Orange app opnieuw installeren.
Als dit niet werkt neem zeker contact op met de Customer Service stamleden zodat ze je dossier analyseren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |