- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
My Orange app
Beste, waarom wordt de My Orange app niet meer bijgewerkt? Staat nog altijd op 29-12-2020. Er gebeurt gewoon niks meer. Wreed ambetant hoor. Vooral voor mobiel internet hè.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat is graag gedaan. De app geeft bij mij soms ook problemen en kijk ik als back up ook even naar de website versie. Kan je dat gebruiken als second opinion. Zoals ik zei geeft de app bij mij soms ook problemen en vaak is het gewoon de dag nadien wel ok. Of niet en moet ik blijven proberen om vb opties beheren te openen en soms werkt het wel en soms niet. De app is niet echt altijd correct en gebruiksvriendelijk naar mijn mening.
p.S indien je tevreden bent met je antwoord mag je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
@Ludovique666
Nog een optie is om onder instellingen de app sessie te herininitialiseren.
Wat je ook eens kan nakijken is door naar je klantenportaal te gaan en via gewone pc eens in te loggen. Zie je daar onder je gegeven hetzelfde als op de app of zijn deze daar wel bijgewerkt.
In het begin bij klant te worden zag ik ook een verschil tussen de verbruiksgegevens die in de app werden getoond ten opzichte die van in te loggen via de website op je eigen klantenportaal. Via de website kan je ook meer zien en instellen dan via de app.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Nog een optie is om onder instellingen de app sessie te herininitialiseren.
Wat je ook eens kan nakijken is door naar je klantenportaal te gaan en via gewone pc eens in te loggen. Zie je daar onder je gegeven hetzelfde als op de app of zijn deze daar wel bijgewerkt.
In het begin bij klant te worden zag ik ook een verschil tussen de verbruiksgegevens die in de app werden getoond ten opzichte die van in te loggen via de website op je eigen klantenportaal. Via de website kan je ook meer zien en instellen dan via de app.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Bedankt voor de tip. Net bekeken en daar is het wel bijgewerkt. Daar staat er 07-01. Blijkt toch wreed raar hoor. Maar tis wel een goede optie voor naar de klantenzone te gaan hè. Thanks.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Dat is graag gedaan. De app geeft bij mij soms ook problemen en kijk ik als back up ook even naar de website versie. Kan je dat gebruiken als second opinion. Zoals ik zei geeft de app bij mij soms ook problemen en vaak is het gewoon de dag nadien wel ok. Of niet en moet ik blijven proberen om vb opties beheren te openen en soms werkt het wel en soms niet. De app is niet echt altijd correct en gebruiksvriendelijk naar mijn mening.
p.S indien je tevreden bent met je antwoord mag je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉
