annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

My Orange app

Topic gestart op: 07-01-21 17h35

Antwoorden: 14 antwoorden

Ludovique666
Gewaardeerd verkenner

My Orange app

OPGELOST

Beste, waarom wordt de My Orange app niet meer bijgewerkt? Staat nog altijd op 29-12-2020. Er gebeurt gewoon niks meer. Wreed ambetant hoor. Vooral voor mobiel internet hè.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Ludovique666 

Dat is graag gedaan. De app geeft bij mij soms ook problemen en kijk ik als back up ook even naar de website versie. Kan je dat gebruiken als second opinion. Zoals ik zei geeft de app bij mij soms ook problemen en vaak is het gewoon de dag nadien wel ok. Of niet en moet ik blijven proberen om vb opties beheren te openen en soms werkt het wel en soms niet. De app is niet echt altijd correct en gebruiksvriendelijk naar mijn mening.

p.S indien je tevreden bent met je antwoord mag je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Lotus-3C 

Wat die JPEG aangaat: heb je al eens geprobeerd die extensie gewoon te veranderen in JPG en het opnieuw te proberen?

De kans is groot dat dit gewoon lukt.

EDIT: je kan het bestand ook openen in bvb Paint en dan kiezen voor "opslaan als" en daar dan de gewenste extensie uitkiezen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Lotus-3C
Veteraan verkenner

@Ludovique666 

Dat is graag gedaan. De app geeft bij mij soms ook problemen en kijk is als back up ook even naar de website versie. Kan je dat gebruiken als second opinion. Zoals ik zei geeft de app bij mij soms ook problemen en vaak is het gewoon de dag nadien wel ok. Of niet en moet ik blijven proberen om vb opties beheren te openen en soms werkt het wel en soms niet. De app is niet echt altijd correct en gebruiksvriendelijk naar mijn mening.

p.S indien je tevreden bent met je antwoord mag je altijd dit topic als opgelost markeren en als het kan mag je altijd een pluim geven 😉

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Dat is eigenaardig @Ludovique666 Vooral omdat het hier bijgewerkt is tot 07/01/2021 17:59

Ga er eens in als je aangesloten bent via 4G ( ik heb het zojuist via wifi gedaan)

0 pluimen
Ludovique666
Gewaardeerd verkenner

Beste, heb ik al geprobeerd, werkt ook niet, heb zelfs al de app verwijderd en teruggezet. Blijft gelijk. Enorm raar. 

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Eigenlijk wel raar @Ludovique666 

Zie niet direct aan wat het zou kunnen liggen, tenzij je phone niet doorgeraakt tot bij de Orange servers

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen