Profil de Ludovique666

Pisteur confirmé

• 

3  messages

My Orange app

Beste, waarom wordt de My Orange app niet meer bijgewerkt? Staat nog altijd op 29-12-2020. Er gebeurt gewoon niks meer. Wreed ambetant hoor. Vooral voor mobiel internet hè.

Super User

• 

7.7K  messages

Dat is eigenaardig @Ludovique666 Vooral omdat het hier bijgewerkt is tot 07/01/2021 17:59

Ga er eens in als je aangesloten bent via 4G ( ik heb het zojuist via wifi gedaan)

Pisteur confirmé

• 

3  messages

Beste, heb ik al geprobeerd, werkt ook niet, heb zelfs al de app verwijderd en teruggezet. Blijft gelijk. Enorm raar. 

Super User

• 

7.7K  messages

Eigenlijk wel raar @Ludovique666 

Zie niet direct aan wat het zou kunnen liggen, tenzij je phone niet doorgeraakt tot bij de Orange servers

Pisteur vétéran

• 

49  messages

Nog een optie is om onder instellingen de app sessie te herininitialiseren.

Wat je ook eens kan nakijken is door naar je klantenportaal te gaan en via gewone pc eens in te loggen. Zie je daar onder je gegeven hetzelfde als op de app of zijn deze daar wel bijgewerkt.

In het begin bij klant te worden zag ik ook een verschil tussen de verbruiksgegevens die in de app werden getoond ten opzichte die van in te loggen via de website op je eigen klantenportaal. Via de website kan je ook meer zien en instellen dan via de app.

Pisteur vétéran

• 

49  messages

@Ludovique666 
Nog een optie is om onder instellingen de app sessie te herininitialiseren.

Wat je ook eens kan nakijken is door naar je klantenportaal te gaan en via gewone pc eens in te loggen. Zie je daar onder je gegeven hetzelfde als op de app of zijn deze daar wel bijgewerkt.

In het begin bij klant te worden zag ik ook een verschil tussen de verbruiksgegevens die in de app werden getoond ten opzichte die van in te loggen via de website op je eigen klantenportaal. Via de website kan je ook meer zien en instellen dan via de app.

Loading...