Apprenti pisteur

 • 

2  messages

jeudi 22 février 2018 23:59

My orange app werkt niet

Hallo, ik ben nu meer dan 3 maanden klant bij orange.

Als ik de app installeer krijg ik steeds Screenshot_2018-02-23-00-53-20.png

 Bij mijn kinderenkon ik de app wel installeren.

Kan iemand helpen?

(Heb de app al verschillende keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd)

 

Solution acceptée

Pisteur expérimenté

 • 

24  messages

il y a 7 ans

Hey San77,

Ik heb dit eerst ook voor gehad en heb toen de volgende stappen ondernomen:

  •  Verwijder de OrangeApp volledig;
  • Schakel WiFi uit;
  • Zorg dat mobiel internet op je toestel aanstaat; (haal desnoods sim van mobile vikings eruit om zeker te zijn dat je op het netwerk zit van Orange)
  • Dowload de OrangeApp opnieuw via je mobiel netwerk;
  • Eenmaal gedowload en geinstalleerd, open de app terwijl mobiel internet aanstaat.

Hoop dat het heeft gewerkt, laat je weten hoe het is gegaan?

Groetjes dennis

Apprenti pisteur

 • 

2  messages

Hallo, het is gelukt op deze manier.

Ik heb ondertussen wel geen mobile viking kaart meer.

Bedankt voor uw oplossing ☺

Pisteur vétéran

 • 

37  messages

Bedankt voor de tip .maar ik heb een simkaart van Orange zelf . Niet zoals mijn vriendin van mobile vikings. Maar nu werkt het weer .Na een update . Bedankt voor de uitleg .

Pisteur confirmé

 • 

14  messages

Super !!!daarnet klantendienst maar die weten van toeten en blazen 

Idd via mobiel gedownload en daarna WiFi en alles werkt 

merciekes 

Pisteur confirmé

 • 

8  messages

il y a 7 ans

Hoi San,

Ik zie linksboven My Orange staan: Orange en Mobile Vikings. Misschien dat de app connectie probeert te maken via Mobile Vikings ipv via Orange. Ik zou eens proberen om de app opnieuw te verwijderen, effe de simkaart van Mobile Vikings uit te schakelen, en dan de app opnieuw te installeren. Misschien dat die het dan wel goed doet.

Groetjes,

Anita

Pisteur confirmé

 • 

5  messages

il y a 7 ans

Kijk ook hier eens

https://community.orange.be/t5/De-Orange-community/Elke-keer-opnieuw-in-de-app-inloggen-OPLOSSING/m-p/700#M101

De dual simfunctie is vermoedelijk te boosdoener.

Ofwel wissel je de sims van plaats maar let dan wel op de instellingen, als je bvb data van mviking en tel van orange ingesteld hebt.

Pisteur vétéran

 • 

37  messages

il y a 6 ans

Heb altijd hetzelfde. Krijg bericht ontvang u kerst cadeaus 

1 pièce jointe