annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

MyOrange-app werkt niet via Mifi-router

Topic gestart op: 22-02-18 10h10

Antwoorden: 2 antwoorden

Thierry
Ervaren verkenner

MyOrange-app werkt niet via Mifi-router

OPGELOST

Hallo Tribers

Om in het buitenland internet beschikbaar te hebben, schafte ik een Mifi-router (Netgear 790S) aan.

En daarin zit een Tempo-Giga simkaartje.

De combinatie werkt perfect, het enige wat niet werkt is de MyOrange-app, die geeft de melding: “Deze app is voorbehouden aan Orange klanten- Je toestel bevat mogelijk geen Orange-simkaart.........”

Ik kan natuurlijk altijd via de community mijn verbruik opvragen, maar dat is veel trager dan de app.

Zie ik iets over het hoofd? 🙂

Groetjes ,  Thierry

 

 

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
STEVEN
Gewaardeerd verkenner

De app werkt alleen op de gsm waar de sim in zit. Het werkt dus ook niet op tablet waar geen sim in zit.

Mensen met dual sim gsm hebben soms hetzelfde probleem als ze niet de juiste sim gebruiken om de app zich te laten identificeren bij orange.

De mifi zorgt eigenlijk voor een wifi hotspot.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
STEVEN
Gewaardeerd verkenner

De app werkt alleen op de gsm waar de sim in zit. Het werkt dus ook niet op tablet waar geen sim in zit.

Mensen met dual sim gsm hebben soms hetzelfde probleem als ze niet de juiste sim gebruiken om de app zich te laten identificeren bij orange.

De mifi zorgt eigenlijk voor een wifi hotspot.

mechanik
Veteraan verkenner

zojuist eens met de klantendienst gebeld van Orange en blijkbaar is de app nog in verdere ontwikkeling en gaat het in de toekomst mogelijk zijn om live TV te bekijken via andere netwerken waaronder ook hot-spots via GSM

Leden met de meeste pluimen