annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Niet alle foto's op Orange Cloud app

Topic gestart op: 03-06-18 13h40

Antwoorden: 1 antwoord

dylan_brants
Rekruut scout

Niet alle foto's op Orange Cloud app

OPGELOST

hoe komt het dan ik al mijn opgeslaagde fotos wel kan terug vinden maar niet meer via de app van orange cloud enkel maar de geen dat ik recent heb toegevoegd maar die van de afgelopen jaren staan niet meer in de app

Labels (2)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

hoe komt het dan ik al mijn opgeslaagde fotos wel kan terug vinden maar niet meer via de app van orange cloud enkel maar de geen dat ik recent heb toegevoegd maar die van de afgelopen jaren staan niet meer in de app

Ugh! @dylan_brants,

 

Via deze weg heb ik niet meteen een pasklaar antwoord door je specifiek probleem. In eerste instantie zou ik Cloud app eens opnieuw installeren. Als dat het niet oplost neem je best contact op met de klantendienst om je probleem te verhelpen. 

 

Totem

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
1 ANTWOORD 1
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

hoe komt het dan ik al mijn opgeslaagde fotos wel kan terug vinden maar niet meer via de app van orange cloud enkel maar de geen dat ik recent heb toegevoegd maar die van de afgelopen jaren staan niet meer in de app

Ugh! @dylan_brants,

 

Via deze weg heb ik niet meteen een pasklaar antwoord door je specifiek probleem. In eerste instantie zou ik Cloud app eens opnieuw installeren. Als dat het niet oplost neem je best contact op met de klantendienst om je probleem te verhelpen. 

 

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen