Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 28-02-21 20h53
Antwoorden: 34 antwoorden
Heb net een nieuwe update gekregen van de My Orange app. Er zijn een aantal nieuwe dingen die erg belangrijk zijn in de nieuwe update.
* je ziet vanaf nu je korting op je Go abonnement ( enkel als je een love trio of duo pack hebt of vanaf de Go intense in combinatie met een Go Unlimited of Go intense ) Dus je ziet je multipack voordeel.
* je producten zijn zichtbaar welke je hebt bij Orange. ( weet nu niet of je dan ook meerdere nummers ziet staan als je meerdere gsm abonnementen hebt ). Tv en internet zijn in ieder geval zichtbaar. Je kan het vinden onder Mijn Producten Beheren.
Daarnaast zijn er ook weer drie extra Thank You badges bij gekomen :
* goede betaler
* klasse betaler
* perfecte betaler
Hopelijk zal er meer toegevoegd worden in de My Orange app maar het begin is er al.
Manueel uitgevoerd.
Grootste verschil; ik kan u ook vanop mijn foon zien het het zit met mijn surf extra card. Omgekeerd niet.
Nuja, veel is daar niet aan te zien. Die kaart verbruikt mee van mijn data en het verschil zie ik toch niet, er staan bij alletwee dezelfde globale verbruikscijfers. maar dat stoort mij niet, is OK zo.
Hij is er! 😀