annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nummer wijzigen Herlaadkaart

Topic gestart op: 23-05-20 12h33

Antwoorden: 14 antwoorden

StefanMsk
Ervaren verkenner

Nummer wijzigen Herlaadkaart

OPGELOST

Hey Tribe.

Is het mogelijk om met een Tempo Giga herlaadkaart je nummer te wijzigen in hetzelfde account? Ik bedoel hiermee dus met behoud van je aantal jaren bij Orange. Een nieuwe herlaadkaart aanschaffen zou betekenen dat ik weer van 0 maanden start 🙂

Ps: ik had dit aan de klantendienst gevraagd maar ik krijg hier volledig de indruk dat ik meer online vind dan dat zij weten.

Groeten Stefan

Labels (1)
3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
patrick2
Wijze
Wijze

@StefanMsk  ze weten je toch wel te vinden als het om marketing gaat. Zo ben ik lange tijd geleden eens uitgevallen tegen die van Proximus. Die belde altijd naar mijn partner , nooit mij om een gekke reden. Dus heb ik eens de telefoon gepakt en gezegd waar het op stond en sindsdien nooit meer gebeld. Daarbij heb ik op hun FB pagina heel groot geschreven dat ze de klanten niet moeten bellen. Als iemand klant wil worden gaat die persoon er zelf wel heen. 

Wat ik er mee wil zeggen is dat ze je nummer toch wel achterhalen en je dan alsnog bellen. Kijk ook eens in je gsm dat je onbekende bellers niet kan ontvangen. Ik heb dat ook op mijn gsm staan en dat aangezet dus onbekende en anonieme bellers heb ik niet meer.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Cdt24801
Wijze
Wijze

@StefanMsk 

Dat laatste zinneke van @patrick2 is ook mijn advies dat ik u zou willen meegeven:

  1. Blokkeer in uw settings alle inkomende gesprekken die hun nummer verbergen.
  2. Wanneer je door zo een marketeer gebeld wordt die toch zijn nummer toont, inhaken en dan onmiddellijk dat nummer toevoegen aan uw lijst van geblokkeerde nummers.
  3. Ga nooit in discussie met die mensen, dat helpt geen zier en ge gaat enkel uzelf erin opjagen. Gewoon opleggen. Niet laten uitpraten, niet proberen beleefd af te ronden. Opleggen.
  4. Je kunt u ook toevoegen aan de lijst "Bel mij niet", maar ik heb zo mijn twijfels aan de efficiëntie van die lijst.

En zoals @patrick2 ook reeds aanhaalde, van nummer veranderen heeft niet veel zin. Vroeg of laat hebben ze u ook daar weer te pakken.

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

TomB
Orange-werknemer

Beste @StefanMsk , @patrick2 

Euhm, die vraag heb ik zelf nog nooit in de shop gekregen. Maar ik denk niet dat dit zomaar mogelijk is. Technisch gezien kan je wel naar een abonnement gaan van onbepaalde duur, nummer wijzigen en dan weer terug naar prepaid. Dan moet je wel opnieuw registreren enz. Normaal betaal je altijd op voorhand de factuur, dan zal dit  eerst een factuur zijn van het abonnement en nadien een negatieve factuur van bijna hetzelfde. 

Mocht ik een klant hebben in de winkel die dit specifiek vraagt zou ik eerder gewoon een nieuwe verkopen en intern vragen via mail om de voordelen manueel over te plaatsen. 

Technisch gezien is het mogelijk maar dat is echt iets wat bijna niemand vraagt 😅

Hopelijk toch een degelijk antwoord op uw vraag. 

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
patrick2
Wijze
Wijze

@TomB  als een klant bij mij onbeleefd was aan de telefoon dan liet ik dat ook wel uitschijnen hoor en zei ik er ook gewoon iets op terug. 

Ik weet dat een klant en eigenlijk iedereen met respect moet worden behandeld maar als ze je zelf al niet met respect behandelen dan moeten ze het andersom ook niet verwachten. Wat mijn moeder vroeger altijd zei :

Zoals je doet wordt je gedoet ! ( nee geen spel fouten erin dat is wat ze letterlijk zei ) 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

Heel af en toe krijg ik nog zo eens een telefoontje, waarin iemand met een Nederlands accent begint met "Hier het incassobureau .." Ik heb die eens laten vertellen en nadat ze op het punt gekomen waren dat dreigden met een deurwaarder heb ik toen doodleuk gezegd: "nou, laat die deurwaarder maar komen, ik zal de koffie klaarzetten."

Het werd stil aan de overkant .. En toen heb ik ingehaakt ...

Vorige week nog zo eentje gekregen ..(Het was wel al lang geleden ...)  Van het moment dat ik het woord incassobureau hoor hang ik nu op. Zonder boe of ba. Tenslotte zijn het bedriegers en afzetters. Daar hoef je niet beleefd tegen te zijn. En het nummer toegevoegd aan mijn blacklist. Want zonder nummerherkenning worden ze sowieso al meteen doorverwezen naar de voicemail. Ik heb er nog nooit eentje weten iets inspreken ...

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
StefanMsk
Ervaren verkenner

Het zijn jammer genoeg soms niet enkel telefoontjes maar ook de vervelende sms’jes I.v.m bankzaken. Wij zijn slim genoeg om te weten dat we hier nergens op moete klikken maar ik kan me inbeelden dat sommige het geloven..

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@StefanMsk  helaas is er niks aan die sms'jes te doen. Je kan als provider nooit de gehele sms centrale blokkeren hiervoor. Ook is het jammer genoeg onmogelijk dit tegen te houden. Maar het is inderdaad goed zoals je reageert druk nergens op.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
StefanMsk
Ervaren verkenner

Logisch verstand gebruiken kom je het verst mee 😁

Leden met de meeste pluimen