Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-01-20 18h25
Antwoorden: 25 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hallo,
Ik kreeg net mail van Orange dat men Orange cloud ga opgezegt worden??? Ook op de site bij de tariefpannen staat Orange cloud niet meer bij de diensten , is dit normaal?
Groetjes,
KJ
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous
Ik heb ook zo geen mail gehad hoor ...
Gebruik je die cloud regelmatig? Er staat mij iets van voor de geest dat dit wel eens kan gebeuren wanneer men vaststelt dat je uw cloud amper of niet gebruikt. Maar dat is maar een vage herinnering, ik ben er niet zeker van.
Ik zag op de FR kant dat iemand die overgeschakeld had een aanbod kreeg van 0,99 EUR voor een cloud van 500 GB
Kunt u dit bevestigen of tegenspreken ?
Thanks
Ik zag op de FR kant dat iemand die overgeschakeld had een aanbod kreeg van 0,99 EUR voor een cloud van 500 GB
Kunt u dit bevestigen of tegenspreken ?
Thanks
Ugh @Gregory,
Hier komt het late antwoord van Totem, sorry hiervoor !
Het is niet normaal dat je een aanbod krijgt voor 0,99€ voor een cloud van 500GB bij de nieuwe tariefplannen. Het is blijkbaar een bug in het systeem.
Bij de oude tariefplannen is het inderdaad nog mogelijk om een upgrade hiervan te vragen (0,99€ voor 500GB is inderdaad een optie)
Totem's zonnegroeten,
Totem
Hetgeen nogmaals een impliciete bevestiging is dat de orange Cloud nog niet meteen gaat verdwijnen voor de klanten die hun dierenabonnement nog behouden.
@yannick_de_vos schreef:
Beste @Cdt24801 en @Totem
Na tweemaal telefonisch contact met de Orange klantendienst, hebben deze mij verzekerd spijtig genoeg in de loop van april te stoppen met de Orange Clouddienst. Ik gebruik deze dienst, net als het Coyote 'abonnement', zeer veel en ben er allesbehalve goedgehumeurd over dat dit wordt stopgezet...
Daarmee vertel je mij iets nieuw, dat had ik nog niet eerder vernomen. En Totem blijkbaar ook niet ....
Als dit inderdaad zo is, is dat natuurlijk een spijtige zaak. Ik was ook niet van plan om over te schakelen waardoor ik die twee dingen zou verliezen.
Maar het is dus niet de eerste keer dan mobistar/orange mij op die manier liggen heeft hoor ... Ze hebben zo nog al ooit eens mijn abonnement opgezegd en veranderd in "iets nieuws" omdat mijn bestaande abo "niet meer voldeed aan de huidige normen".
Ik ben nu "Silver", maar eigenlijk ben ik een klant van het eerste uur Mobistar. Ge moogt drie keer raden waarom ik op een bepaald moment weggegaan ben ...
Hallo,
Ik gebruik het idd nooit, mss is dat de reden, wel raar vroeger kreeg ik smsjes met waarschuwingen, nu enkel een mail dat ze de aanvraag tot sluiten van men Orange cloud hebben gekregen , hoewel ik geen aanvraag heb gedaan.
Groetjes,
KJ
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |