annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Orange app

Topic gestart op: 23-07-19 08h22

Antwoorden: 7 antwoorden

imacverine
Gewaardeerd verkenner

Orange app

OPGELOST

Sinds de laatste update werkt de app niet meer. Vraagt steeds telefoonnummer, zegt dan dat er een sms is gestuurd met 6 Cijferinge code. Maar krijg de sms nooit..... 

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Movieman
Aspirant genezer

Heb vandaag ook dit probleem gehad na heropstart van mijn toestel en terug mijn tel.nr ingeven ging het terug. Mijn ervaring is meestal bij problemen met een app. het toestel terug heropstarten. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
7 ANTWOORDEN 7
patrick2
Wijze
Wijze

@imacverine  is die update van de app zelf geweest van recent van uw toestel ? U bent nu de tweede die dit probleem voor heeft . Ik heb me ook nog opnieuw kunnen aanmelden na de update van de app zelf dus iets algemeens is het niet lijkt mij. Probeer de app eens eraf te hlen en terug te installeren. Gebruikt u android of IOS ? 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
imacverine
Gewaardeerd verkenner

Heb reeds de app verwijderd en herinstalleerd. Ik gebruik android pie

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@imacverine  het zou dan wel eens kunnen dat daar het schoentje wringt want ik gebruik apple . Bel eens naar de klantendienst om daar de vraag eens te stellen of zij problemen ondervinden op dit moment. Ik moet ook maar raden wat het kan zijn en wil iedereen altijd juist en zo goed mogelijk helpen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Movieman
Aspirant genezer

Heb vandaag ook dit probleem gehad na heropstart van mijn toestel en terug mijn tel.nr ingeven ging het terug. Mijn ervaring is meestal bij problemen met een app. het toestel terug heropstarten. 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen