Pisteur confirmé

• 

6  messages

samedi 2 mai 2020 14:32

Orange app

Beste,

ik heb de orange app op mijn telefoon en had gezien als in me inschreef voor tribe dat ik een badge kreeg. Dit is niet gebeurd hoe kan ik dit oplossen?

alvast bedankt 

Sage

• 

11K  messages

il y a 5 ans

@Ellentje  badges waar je recht ophebt krijg je met de tijd. Daar gaat een langere tijd over heen.Dus als je vandaag iets doet of installeert waar je een badge voor krijgt dan kan dat goed pas volgende maand zichtbaar zijn maar dat kan ook volgende week zijn. Dus heb een beetje geduld maar de badge komt wel. 

Sage

• 

7.2K  messages

il y a 5 ans

@Ellentje 

Heb je in de profielsettings van Tribe uw gsm nummer ingevuld? indien niet, dat is een voorwaarde om OTY badges vanuit Tribe te kunnen krijgen.

Wanneer je het wel gedaan hebt, geen paniek. Gewoon geduld. Die badges komen wel, maar dat kan gerust een tijdje duren. Ook zonder de corona crisis kon daar reeds gemakkelijk twee of drie weken overheen gaan.

Sage

• 

7.2K  messages

Verdorie Patrick, dit kan toch niet meer ... Gij hebt echt spionage software op mijn PC gezet .... 😋

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

il y a 5 ans

Ik heb ook nog geen badge gekregen voor de orange app. Het is nu al meer dan 2 maanden. Ik zal nog wat geduld moeten hebben. 

Sage

• 

11K  messages

@Gunther70  ja ja ...of wat je kan doen is eens via Messenger of Twitter sturen en vragen achter die badge. Ze kunnen dat eens bekijken voor je en dan als het in orde is laten ze je het weten.

Sage

• 

7.2K  messages

@Gunther70 

Over welke badge heb je het dan? Kun je dat eens preciseren? Ik ga ervan uit dat je wel degelijk een OTY badge bedoelt.

Met andere woorden, wat heb je gedaan om een badge te verdienen?

En vooral, heb je in de settings van uw tribe profiel uw gsm nummer ingevuld? Indien niet zul je geen enkele OTY badge ontvangen die gelinkt is aan een Tribe activiteit.

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

@Cdt24801   Ik bedoel de badge die je krijgt als je de orange app installeert. Die staat er bij mij al een paar maand op, maar heb mijn badge nog niet gekregen. Ik begrijp niet goed wat je bedoelt met OTY. Ik ben nog niet zo mee met al die afkortingen. Ik zal eens kijken bij mijn instellingen of ik mijn gsm nummer heb vermeld.

Sage

• 

11K  messages

@Gunther70  OTY = Orange Thank You badge. 

Maar moest je je badge niet zien in de My Orange App dan kan je altijd eens een berichtje sturen via Messenger. Deze kunnen het dan intern bekijken en je die badge als nog in orde maken. 

Pisteur expérimenté

• 

17  messages

@patrick2   Dank u voor de uitleg. Ik ga nog even afwachten en als ik het dan nog niet heb, zal ik eens een berichtje sturen via messenger?Ik hoop dat ik nu niet stom overkom ☺️, dat is dan op de Facebook van orange dat ik moet zijn? Al die verschillende zaken zijn nog wat verwarrend voor mij.

Apprenti pisteur

• 

2  messages

il y a 5 ans

Hallo,

ik heb net hetzelfde probleem. En als ik het hier lees, duurt het gewoon heel erg lang voor je die badge krijgt. Dit is niet zo leuk. De badge zou onmiddellijk beschikbaar moeten zijn.

Sage

• 

11K  messages

@Lien1  dat zou de bedoeling moeten zijn. Maar er zijn veel dingen veranderd en zoals ik ook begrepen heb is er ook een nieuw systeem intern actief. Misschien dat het daar door langer duurt dat kan natuurlijk. Maar je bent niet de enige die moeten wachten op zijn badge er zijn er meer. Zo heb wacht ik al maanden op 2 badges die niet in orde komen maar ja ben dat nu eenmaal gewoon dus. 

Sage

• 

7.2K  messages

@Lien1  schreef:

Hallo,

ik heb net hetzelfde probleem. En als ik het hier lees, duurt het gewoon heel erg lang voor je die badge krijgt. Dit is niet zo leuk. De badge zou onmiddellijk beschikbaar moeten zijn.

Dan heb ik voor u net dezelfde vragen:

1. Over welke badge heb je het?
  2. Heb je uw gsm nummer ingeschreven in uw profiel hier op Tribe?

Apprenti pisteur

• 

2  messages

@patrick2 

1. tribe scout

2. ja

Sage

• 

11K  messages

@Lien1  beste is eens via Messenger te sturen voor je Tribe scout badge. Ik en @Cdt24801  zouden deze al heel lang moeten hebben , als je kijkt hoe hoog we staan in rang. Maar wij hebben deze ook niet en wat daar op misloopt weten wij ook niet. 

Sage

• 

7.2K  messages

@patrick2 

Ik heb intussen, een antwoord gehad van de klantendienst. Wij gaan onze badges Tribe scout en Tribe verkenner niet krijgen omdat wij al Genezer waren op het moment dat het systeem van de OTY badges is ingevoerd. En ze geven ze niet met terugwerkende kracht.

Daar kan ik mee leven, maar ik vind het wel jammer dat er mijn OTY zone in de app dan twee grijze iconen staan met een hangslot erop: Tribe scout en Tribe verkenner. Met de tekst (samengevat): doe je best en dan zal je deze badge verdienen. En dat voor iets dat we al twee jaar geleden gepresteerd hebben. Dat ze die iconen dan wegdoen uit onze OTY zone in de app. Dit komt heel amateuristisch over.

Als gepensioneerd leidingevend professioneel ITer kan ik zoiets niet aanvaarden. Programmeer uw boeltje dan deftig.

Loading...