annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Overstap van eigen abonnement naar familie abonnement

Topic gestart op: 19-11-21 11h16

Antwoorden: 3 antwoorden

liezie32
Gewaardeerd verkenner

Overstap van eigen abonnement naar familie abonnement

OPGELOST

Ik zou graag mijn mobiel abonnement overzetten naar een bestaand familie abonnement. Hoe doe ik dit het best zodat het voordelig blijft voor ons allen?

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
TomB
Orange-werknemer

Beste @liezie32 

Hiervoor moeten beide partijen aanwezig zijn in de shop. (overdrager + overnemer) met ID kaart.

Indien dit onmogelijk is kan het ook gedaan worden via onze website.

Orange.be --> Contacteer ons --> groen: verbruik en producten --> Wijziging aanbrengen --> Overdrachtsaanvraag.

U bent dus overdrager, de eigenaar van het familieabonnement is overnemer.

Groeten,

Tom
Orange medewerker

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
TomB
Orange-werknemer

Beste @liezie32 

Hiervoor moeten beide partijen aanwezig zijn in de shop. (overdrager + overnemer) met ID kaart.

Indien dit onmogelijk is kan het ook gedaan worden via onze website.

Orange.be --> Contacteer ons --> groen: verbruik en producten --> Wijziging aanbrengen --> Overdrachtsaanvraag.

U bent dus overdrager, de eigenaar van het familieabonnement is overnemer.

Groeten,

Tom
Orange medewerker

Mike9
Aspirant verkenner

Hoi ik ben Mike9 en wou overstappen naar een duo abonnement voor mij en mijn vrouw maar blijkbaar kan dit niet vanwege er iemand met mijn gestolen ID kaart een volledige pakket voor zelfstandig statuut heeft verkregen en heeft een schuld gemaakt van 7 maanden en een bedrag van bijna 4000€ en dat kan allemaal ik weet zeker dat ik dit niet gedaan heb als ik vraag naar het contract dat ondertekend is vinden ze niks terug waar moet ik mij wenden omdat te betwisten 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@liezie32 

Hiervoor ga je het beste naar de shop. Daar weten ze wat ze kunnen en moeten doen en die bekijken dat en maken het in orde. 

Dus je gaat dan jou abonnement overzetten naar iemand anders zodat die persoon jou factuur betaald. 

 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen