annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Papieren Factuur

Topic gestart op: 07-10-19 18h03

Antwoorden: 10 antwoorden

ALIRIZA
Rekruut scout

Papieren Factuur

hallo

Ik zou graag papieren facturen ontvangen. Hoe moet ik dit regelen?

MVG

ALi Riza

Labels (1)
0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
patrick2
Wijze
Wijze

@Ambroos  het is zelfs zo dat men altijd kan kiezen op welke manier u de factuur wil ontvangen. Is ook logisch want als men ineens geen pc meer heeft of gsm is het natuurlijk onmogelijk. Uw factuur ontvangt u ruim op tijd. Mijn partner heeft eerst ook altijd de factuur per post gehad maar is nu naar email over gegaan en nooit een probleem mee gehad. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Ambroos
Ervaren verkenner

Sorry, ofwel zit ik op een verkeerd spoor, maar een wijziging in de wijze waarop je een factuur wil ontvangen is niet zo simpel: voor zover ik zie, is het zelfs onmogelijk. Ik volg de volgende stappen:

Ik zit in de klantenzone, vandaar ga ik naar mijn profiel. Bij betaalmethode staat er een (potlood), dus ik kan hier "bewerken" (dus ik zou hier moeten kunnen bewerken). Bij klikken kom ik in Contactgegevens. Maar de betaalmethode wijzigen, nergens te vinden! 

Zijn deze stappen dan verkeerd, of ligt het toch aan mijn PC? Of aan mijn verstand?

Dus.... ik kan het niet oplossen, hoe graag ik dat zou willen... Graag begeleiding, want ik kan het niet volgen.

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

 
 
,
 
 
Betaalmethode
 
Bewerken
 
Dit is zoals het erbij mij in staat voor de factuur aan te passen. Maar ook daar weer een enorme achteruitgang . Blijkbaar is het niet dat er voor post gekozen kan worden enkel email adres aan te passen. 
Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Ambroos
Ervaren verkenner

Juist, zo is het ook bij mij. "Ik" ben dus toch niet 'Gek' of "Zot"?

 

patrick2
Wijze
Wijze

@Ambroos  nee hoor helemaal niet. Ik heb ook al een post gedaan naar Totem omdat ik hiervoor een aanpassing heb gevraagd. Ik vind dit niet klantvriendelijk en een klant moet niet elke keer van huis of bellen om dit te regelen vandaar dus ook de post. Bij Telenet en Proximus kan men alles vanuit hun klantenzone regelen dus waarom Orange niet. Sinds die laatste update van de klantenzone is het niet vooruit gegaan maar achteruit.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen