Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 07-10-19 18h03
Antwoorden: 10 antwoorden
hallo
Ik zou graag papieren facturen ontvangen. Hoe moet ik dit regelen?
MVG
ALi Riza
@Ambroos het is zelfs zo dat men altijd kan kiezen op welke manier u de factuur wil ontvangen. Is ook logisch want als men ineens geen pc meer heeft of gsm is het natuurlijk onmogelijk. Uw factuur ontvangt u ruim op tijd. Mijn partner heeft eerst ook altijd de factuur per post gehad maar is nu naar email over gegaan en nooit een probleem mee gehad.
Sorry, ofwel zit ik op een verkeerd spoor, maar een wijziging in de wijze waarop je een factuur wil ontvangen is niet zo simpel: voor zover ik zie, is het zelfs onmogelijk. Ik volg de volgende stappen:
Ik zit in de klantenzone, vandaar ga ik naar mijn profiel. Bij betaalmethode staat er een (potlood), dus ik kan hier "bewerken" (dus ik zou hier moeten kunnen bewerken). Bij klikken kom ik in Contactgegevens. Maar de betaalmethode wijzigen, nergens te vinden!
Zijn deze stappen dan verkeerd, of ligt het toch aan mijn PC? Of aan mijn verstand?
Dus.... ik kan het niet oplossen, hoe graag ik dat zou willen... Graag begeleiding, want ik kan het niet volgen.
Juist, zo is het ook bij mij. "Ik" ben dus toch niet 'Gek' of "Zot"?
@Ambroos nee hoor helemaal niet. Ik heb ook al een post gedaan naar Totem omdat ik hiervoor een aanpassing heb gevraagd. Ik vind dit niet klantvriendelijk en een klant moet niet elke keer van huis of bellen om dit te regelen vandaar dus ook de post. Bij Telenet en Proximus kan men alles vanuit hun klantenzone regelen dus waarom Orange niet. Sinds die laatste update van de klantenzone is het niet vooruit gegaan maar achteruit.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |