annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Préorder Samsung S21

Topic gestart op: 18-02-21 00h21

Antwoorden: 7 antwoorden

Erik61
Gewaardeerd verkenner

Préorder Samsung S21

OPGELOST

Ik heb op 27 januari een promotie order gedaan in een shop te Diest voor een Samsung S21. De verkoper vertelde me dat het toestel een week later wellicht zou toekomen. Op de melding of ik telefonisch contact mocht nemen zei hij dat telefoons niet beantwoord worden, ook niet als men iets inspreekt. Dan maar een mailtje gedaan in de week daarna, maar geen antwoord. Dan maar terug naar de  shop wat een eindje van bij mij is om info te krijgen. Verteld de vriendelijke man me dat hij mijn mailtje gelezen heeft. Tja goed, maar ik moet wel tot daar gaan omdat hij het niet beantwoord. Volgende week komt uw toestel binnen meneer. Het volgende is zeker voor u. Alweer een week later, opnieuw mailtje gedaan, maar alweer geen antwoord. Binnenkort vervalt de promotie voor de gratis promotie van de oortjes etc. nog. Spijtig dat ik een voorschot betaald heb, hang er nu wel aan vast. Nog iemand die zulks meemaakt? Ondertussen zijn de toestellen wel overal te verkrijgen, en een dag later thuis leverbaar. Maar niet voor mij blijkbaar. Enig advies hiervoor? Had al wel een berichtje mogen ontvangen van Orange met de vraag of ik tevreden was met het winkel contact. Niet dus. Men antwoordde dat me er ging aan werken om het beter te doen. Wat houdt dat in? Gaat men nagaan waarom de winkel niet communiceert, en waarom ik zo lang moet wachten? Of is dit een standaard antwoord?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@Erik61  goedemorgen,

fijn is dit net om te lezen, maar 2 topics openen ook niet hé,

je zet een antwoord in een topic van 2018.Daar gaat niemand meer lezen.

Ik vermoed dat er niemand iets aan kan doen, alles wat van die landen komt is

door corona zeer lang verlaat.

Was gisteren nog op TV, ook laptops, fietsonderdelen enz.

Spijtig maar je zal nu toch even geduld moeten hebben.

Je kan misschien via FB- Messenger een berichtje doen.

Succes.

En verder krijg je deze van mij:

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
alvi206
Aspirant verkenner

Hallo iedereen, ik vraag mij af wat de Orange winkels bezielt en wat ze verstaan onder klantenservice? Ik heb in pre-order een samsung S21 ultra besteld, ze zouden me zeker en vast terugbellen. In de winkel in Brugge besteld op 27/01/2021, 2 weken geleden hen kunnen opbellen maar toestel bleek niet binnen, mijnheer wij telefoneren u wanneer het toestel binnen is. Tot op vandaag niets! Ik denk dat ze het door mij gereserveerde toestel gewoon hebben doorverkocht. De telefoon beantwoorden ze ook niet meer. Een e mailadres hebben ze niet. Ik zie het zelf niet zitten om voor niets naar de winkel te gaan vragen hoe het ermee zit. Misschien moet ik Orange wel weer verlaten voor een concurrent. Als het voor Orange te moeilijk of te lastig is om hun jarenlange klanten goed en correct te behandelen. Wat zit er anders op?

 

Gregory
Wijze
Wijze

@alvi206 Wat de voorraad betreft, hangt er van af welke S21.  

Hier Smartphones en gsm's | Orange België zie je dat de S21 in voorraad is, de S21 Ultra niet.

Hoeveel er in voorraad is weten we niet.  Het is niet omdat er wat voorraad is in Brussel, dat er daarom noodzakelijk voorraad is in iedere winkel. 

En ik denk niet dat ze gereserveerde toestellen aan andere mensen gaan verkopen

 

 

patrick2
Wijze
Wijze

@alvi206  

Misschien een kleine troost maar mijn partner heeft er ook eentje besteld online bij Samsung zelf. We zijn nu al meer dan vier weken verder en nog altijd is deze niet opgestuurd. Het is ook een pre-order geweest en de lever datum wordt verwacht ergens in maart. Dus dat deze bij Orange zelf ook niet in voorraad is is geen uitzondering dat blijkt wel. 

Of je kan langs gaan en het gaan vragen of je gaat wachten tot je ook daadwerkelijk een bericht krijgt. Hier wacht mijn partner gewoon tot die een bericht krijgt van Samsung. 

Met de Iphone 12 is het net zo dat deze niet in stock zijn. het zijn nu eenmaal veel gevraagde toestellen en deze zijn dan ook snel uit verkocht. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@Erik61  goedemorgen,

fijn is dit net om te lezen, maar 2 topics openen ook niet hé,

je zet een antwoord in een topic van 2018.Daar gaat niemand meer lezen.

Ik vermoed dat er niemand iets aan kan doen, alles wat van die landen komt is

door corona zeer lang verlaat.

Was gisteren nog op TV, ook laptops, fietsonderdelen enz.

Spijtig maar je zal nu toch even geduld moeten hebben.

Je kan misschien via FB- Messenger een berichtje doen.

Succes.

En verder krijg je deze van mij:

Tagnieuw.jpg

 

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen