Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-02-21 00h21
Antwoorden: 7 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik heb op 27 januari een promotie order gedaan in een shop te Diest voor een Samsung S21. De verkoper vertelde me dat het toestel een week later wellicht zou toekomen. Op de melding of ik telefonisch contact mocht nemen zei hij dat telefoons niet beantwoord worden, ook niet als men iets inspreekt. Dan maar een mailtje gedaan in de week daarna, maar geen antwoord. Dan maar terug naar de shop wat een eindje van bij mij is om info te krijgen. Verteld de vriendelijke man me dat hij mijn mailtje gelezen heeft. Tja goed, maar ik moet wel tot daar gaan omdat hij het niet beantwoord. Volgende week komt uw toestel binnen meneer. Het volgende is zeker voor u. Alweer een week later, opnieuw mailtje gedaan, maar alweer geen antwoord. Binnenkort vervalt de promotie voor de gratis promotie van de oortjes etc. nog. Spijtig dat ik een voorschot betaald heb, hang er nu wel aan vast. Nog iemand die zulks meemaakt? Ondertussen zijn de toestellen wel overal te verkrijgen, en een dag later thuis leverbaar. Maar niet voor mij blijkbaar. Enig advies hiervoor? Had al wel een berichtje mogen ontvangen van Orange met de vraag of ik tevreden was met het winkel contact. Niet dus. Men antwoordde dat me er ging aan werken om het beter te doen. Wat houdt dat in? Gaat men nagaan waarom de winkel niet communiceert, en waarom ik zo lang moet wachten? Of is dit een standaard antwoord?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Erik61 goedemorgen,
fijn is dit net om te lezen, maar 2 topics openen ook niet hé,
je zet een antwoord in een topic van 2018.Daar gaat niemand meer lezen.
Ik vermoed dat er niemand iets aan kan doen, alles wat van die landen komt is
door corona zeer lang verlaat.
Was gisteren nog op TV, ook laptops, fietsonderdelen enz.
Spijtig maar je zal nu toch even geduld moeten hebben.
Je kan misschien via FB- Messenger een berichtje doen.
Succes.
En verder krijg je deze van mij:
Oops, was me er niet zo van bewust. Ben nieuw hier, en wist niet goed hoe of waar ik moest reageren. Het achterblijven van mijn toestel zou ik begrijpen mocht men mij daarover iets gezegd hebben. Het totale gebrek aan communicatie stoort me veel meer. Het haalt de naam Orange onterecht naar beneden. Bedankt voor je antwoord.
Het is geen probleem als je hier je vraag stelt en je misnoegen er over uit want ook daar is de Tribe voor. Enkel is het zo dat we daar niet mee kunnen helpen helaas omdat we geen zicht hebben over levertijden of persoonlijke problemen. Wij zijn ook gewoon klant zoals elk Tribe lid en geen klantendienst medewerkers. Die zijn hier trouwens ook niet aanwezig buiten de moderators die de Tribe begeleiden.
Maar je vraag / opmerking kan je hier zeker wel plaatsen. Zoals @Josette ook al aangeeft er zijn verschillende problemen met de levertijden en dat is niet enkel voor Orange want ik lees er ook bij andere over dat de levertijden langer duren dan normaal.