annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Scherm gebarsten en nergens een aangifte kunnen doen.

Topic gestart op: 09-07-20 14h51

Antwoorden: 1 antwoord

GauthierV
Gewaardeerd verkenner

Scherm gebarsten en nergens een aangifte kunnen doen.

Beste,

Mijn Galaxy S20+ is laatst gevallen en daarbij gebarsten, ben 5 dagen geleden naar de Orange winkel geweest, die verwezen me zeer vriendelijk door naar de website orange-be.spb.eu om een aangifte te doen, zo gezegd, zo gedaan, ik ga naar de website en voer al mijn gegevens in, IMEI Code, adres, etc, wanneer ik na de zoveelste pagina met informatie over mijn toestel op volgende klik komt de site plots met de melding 'Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens de navigatie. Onze excuses voor het ongemak. Gelieve de FAQ-pagina te raadplegen.' Deze FAQ pagina of stuurt me terug naar diezelfde pagina maar dan weer van het begin van de aangifte, of zegt me te bellen naar 078 15 05 23, zo gezegd, zo gedaan, ik bel, neemt een dame op na 2x 10minuten wachten die me verteld dat ik naar orange-be.spb.eu moet gaan, diezelfde pagina waar ik al de hele tijd vandaan kom ... Dus, niemand helpt, de website werkt voor geen meter en ik moet een topic maken op een klantenforum om mijn verzekering, waar ik trouwens 12euro per maand voor betaal, te kunnen gebruiken ..

Iemand van Orange, contacteer mij aub ... en iemand die er wat van snapt want de klantenservice die ik belde is Franstalig en verstond met moeite Nederlands, niet leuk ...

Over de mail service (verzekeringenorangeBE@spb.eu) gaan we niet beginnen want heb 5 dagen geleden toen ik van de winkel kwam, gelijk een mail gestuurd en heb er nog helemaal niks van terug gehoord ...

 

Met vriendelijke maar droevige groet,

Gauthier Velghe

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
Josette
Wijze
Wijze

@GauthierV  goedemiddag, wat erg dit te lezen.

Wist zelfs niet dat er een verzekering voor was.

Kan je misschien even via deze link: https://www.facebook.com/OrangeBelgium/

Dan daar via Messenger een privé bericht naartoe doen met al je gegevens die je tot nu toe gedaan hebt.

Die helpen maar kan ook een dagje of 2 duren.

Ben even naar die site geweest was je ingelogd bovenaan rechts? 

orange-be.spb.eu

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen