Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-06-24 20h04
Antwoorden: 5 antwoorden
Dag iedereen
Vandaag is er bij ons thuis een Telenet technieker langs geweest toen ik niet thuis was. Hij stak een briefje (van Telenet) in de bus waarop te lezen is dat hij 'in opdracht' langs gekomen is om onze digitale TV te deactiveren. En dat de werken succesvol zijn beëindigd omdat de kabel over de gevel loopt.
Het rare is dat ik helemaal geen digitale TV heb. Niet in m'n abonnement en niet in huis. Wanneer ik bel naar de klantendienst van Telenet, weten ze van niets. 'er staat niets in ons systeem' volgens hen is er geen technieker langs geweest op mijn adres, en is er ook geen opdracht (geweest) om langs te komen. 'wij voeren geen werken uit bij oranje-klanten zonder opdracht van orange' luidt het.
Als je dan naar de klantendienst van Orange belt weten ze evenveel ... 'Er staan geen opdrachten open op mijn adres' zeggen ze. 'Wij weten niet wie er langs geweest is en wat ze gedaan hebben.' meer info is er niet.
Er is effectief iets geplaatst op de coax aftakking. (Zie foto) Mijn vraag is welke werken zijn er uitgevoerd en waarom?
Maar daar kan geen van beide partijen (Orange/Telenet) antwoord op geven ...
Iemand hier die me iets meer kan vertellen?
Groetjes
Ik onderschrijf de redenering van @Pletse, die is helemaal correct.
Hij was net iets sneller dan ik, zoniet zou ik ongeveer hetzelfde gepost hebben 😉