Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h19
Antwoorden: 14 antwoorden
Zoals de meeste gelezen hebben ben ik over gegaan naar de E-sim op mijn Iphone. Daarvoor had ik de Orange simkaart nog in gebruik op mijn andere gsm en kon ik de My Orange app gebruiken , iets wat met E-sim nog niet kan. Nu heb ik eens gezien of ik de app nog kon gebruiken en het antwoord is ja en wat blijkt had er zelfs een update van. En deze is geheel / gedeeltelijk nieuw.
Je kan in deze vernieuwde versie je tariefplan aanpassen en je opties aanpassen. Ook zal bij de tariefswijziging het beste tarief plan worden berekend wat het beste bij je past. Zou zeggen update de app maar.
Bedankt voor het nieuws
Waar kan in de app My Orange een 2e abonnement toevoegen?
Bijv. Een flybox (= een 2e nummer, staat niet automatisch erbij)
Blijkbaar zou er ergens een + teken staan waarmee je een extra nummer kan toevoegen in de app?? Niet gevonden
Ik wil niet steeds in de klantenzone moeten kan kijken voor mijn verbruik.
Ten tweede zou ik graag 100% zekerheid krijgen over het abonnement waarvoor men mij heeft ingetekend: internet@home met flybox voor 20€ of die voor 15€!
Wie kan mij helpen??? Merci
V
@Veetje in de My Orange app is het niet mogelijk een tweede abonnement toe te voegen. Moest je een tweede abonnement willen zal je dit online ( op dit moment ) moeten aanvragen. Er dienen gegevens in gegeven te worden voor je contract in orde te krijgen en die dingen gaan niet in de app. Moesten al je abonnement op 1 naam en factuur staan daarna kan je die pas zien in de Orange app.
Moest je de flybox nemen kan je zeker ervan uit gaan dat je die opties krijgt waarvoor je ingetekend hebt en waarvoor je betaald.
Voor alle duidelijkheid: ik heb gisteren op mijn iPhone een nieuwe update van de Orange app gekregen. Werkt deze nu met de eSim op de iPhone?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |