annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Verzekering toestellen

Topic gestart op: 29-10-19 09h50

Antwoorden: 5 antwoorden

Ayrtonvh
Rekruut scout

Verzekering toestellen

Ik had eens een vraagje ik wil kunnen zien waar de verzekering van mijn toestel staat maar ik vind het nergens niet en wil wel zeker weten of mijn toestel verzekerd is ook al werd dit vermeld in de shop maar wil een zekerheid hebben dat die effectief zo is ? 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
NelsonM
Orange-werknemer

Ik had eens een vraagje ik wil kunnen zien waar de verzekering van mijn toestel staat maar ik vind het nergens niet en wil wel zeker weten of mijn toestel verzekerd is ook al werd dit vermeld in de shop maar wil een zekerheid hebben dat die effectief zo is ? 

Hallo @Ayrtonvh,
Aarzel zeker niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

0 pluimen
TomRaemaekers
Ervaren verkenner

Persoonlijk vind ik de beste verzekering een goede cover die je kan dicht klappen. 

Ze kunnen hem dan uiteraard nog altijd stelen, maar je moet goed op je telefoontje leten 😊

Ik had mijn vorige telefoon 4,5j met cover. Hij is in al die tijd enkele keren er uit geweest voor zuiver te maken. Na al die tijd zag hij er nog als nieuw uit.

Bij mijn huidige telefoon haal ik hem er uit na 1,5j en na 2 weken was het om zeep 😅

Cdt24801
Wijze
Wijze


@TomRaemaekers  schreef:

Persoonlijk vind ik de beste verzekering een goede cover die je kan dicht klappen. 

Ze kunnen hem dan uiteraard nog altijd stelen, maar je moet goed op je telefoontje leten 😊

Ik had mijn vorige telefoon 4,5j met cover. Hij is in al die tijd enkele keren er uit geweest voor zuiver te maken. Na al die tijd zag hij er nog als nieuw uit.

Bij mijn huidige telefoon haal ik hem er uit na 1,5j en na 2 weken was het om zeep 😅


Deze methode gebruik ik ook en kan ze aan iedereen aanraden. Mijn vorige, een Galaxy Ace3 heeft stormen doorstaan, er is door de kleinkinderen mee gegooid, enz. Het enige dat er niet gebeurd is, dat is onderdompeling in water. En maar goed, want daar helpt zelfs een cover niet tegen.

Natuurlijk, het elegante platte design gaat erdoor verloren. Ik had er een cover in twee lagen rond, eerst een rubberachtige siliconen laag (schokdempend) en daarrond een hard kunststof pantser. En een pantserglas op het scherm.

En de eerste die zegt dat zijn foon nog nooit gevallen is, of die zijn foon na jaren zonder enige bescherming nog steeds in perfecte staat is, die moet ik nog tegenkomen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Axel-malysse
Veteraan verkenner

Kan je dat vinden op jou account van orange 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen