annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen Go Plus

Topic gestart op: 17-12-20 18h41

Antwoorden: 19 antwoorden

msallahi
Gewaardeerd verkenner

Voicemail uitschakelen Go Plus

OPGELOST

Beste

Wie kan mij zeggen hoe ik de voicemail kan uitschakelen aub?

ik moet dit niet hebben,

ben net nieuwe klant, bij de concurrent Telenet kon dit zonder probleem uitgeschakeld worden.

ik heb een Go Plus abonnement.

 

alvast dank voor een snelle en hopelijk een goede oplossing.

groetjes

M.S.

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze

@msallahi 

Het is zo bij alle GO formules.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

19 ANTWOORDEN 19
jajest
Aspirant scout

ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).

 

bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code  #002#
te gebruiken   (niet ##002#)

(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)

Succes !

Cde
Ervaren verkenner

Ik heb hetzelfde probleem. Klanten bellen mij, maar aangezien ik dikwijls vertoef in recente nieuwbouw woningen, met de nieuwste isolatie normen, ben ik heel dikwijls onbereikbaar. Als klanten mij dan bellen komen ze zonder meer op mijn voicemail. Dan haken ze direct in, maar toch hebben ze een gesprek aan hun been. Door deze voice mail ben ik al honderden euro's kwijt, dit omdat ik klanten niet wil laten opdraaien voor deze fout van Orange. Ik betaal dan mijn klanten steeds hun gesprek terug. Dit kost mij dan 1 euro. Reken zelf, 1 euro, snel 10 maal per dag, komt mij al snel uit op honderd tot tweehonderd euro per maand ... Ik heb nu zelf vijfhonderd euro betaald aan mijn huisadvocaat om het één en ander uit te zoeken. Deze zegt dat Orange dit helemaal niet mag, of dat ik mijn kosten (100 - 250 euro per maand), gerust kan doorfactureren aan Orange, desnoods via de rechtbank. Andere operatoren doen dit niet, of kunnen de voicemail zonder probleem uiitschakelen. Ofwel doet Orange de moeite dit ook te kunnen, ofwel doen ze geen moeite en zal het hen een aardige duid kosten, dit via uitvoerbare titel via de rechtbank. Word vervolgd ...

keno_be
Aspirant verkenner

Ik heb hetzelfde probleem.... nieuwe klant en ik kan voicemail niet uit schakelen. Bij Proximus ging dit wel perfect... ik zie ook geen optie in de orange app.

Ondertussen al een oplossing gevonden?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@keno_be 

Neen, er is daar nog niks aan veranderd. Het is bij Orange momenteel niet mogelijk om de voicemail uit te schakelen.

Eigenlijk vraag ik mij af waarom dat een probleem is ... Als een klant u belt en je bent niet bereikbaar hoort die ofwel het standaard antwoord ofwel een persoonlijk ingesproken boodschap. Daardoor weet de klant dat je momenteel niet bereikbaar bent (of reeds in gesprek) en kan hij al dan niet een berichtje achterlaten. Wanneer je terug bereikbaar bent bel je terug. En de klant weet dat. Wat is het probleem dan?

Waarom is een voicemail erger dan gewoon niet (kunnen) opnemen? Wie niet tegen een machine wil praten haakt gewoon in...

In tegendeel, als iemand u echt nodig heeft kan hij dat inspreken en ben je op de hoogte. Wanneer je gewoon niet (kunt) opnemen weet je gewoon van niks . Ik zou dat erger vinden.

Kan iemand mij dat eens uitleggen? Alvast bedankt. En die vraag is dus serieus, ik ben niet met jullie voeten aan het spelen.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen