Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
71 ANTWOORDEN 71
Leidende sjamaan

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Aspirant verkenner

Fantastisch Patrick, dat is wat ik zocht. Zonde dat ze dit niet weten bij de support lijn .....

Leidende sjamaan

@thierryleyssen  fijn dat ik heb het kunnen oplossen voor u 🙂

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Aspirant verkenner

Bij mij lukt dat nog het nog steeds niet, ik heb al 5 maal contact opgenomen met het nummer 5000, mijn vraag herhaald en telkens zegt men mij dat mijn voicemail uitgeschakeld is. Bij de ene diende ik 10 min te wachten, bij de andere 4 uur. Telkens diende ik na die tijd mijn gsm uit te zetten en terug op te starten.

als iemand mij belt, gaat de telefoon 4 maal over en weerklinkt daarna de volgende melding " Hello, for English, press 1, voor Nederlands druk 2 bla bla bla. Is er nog echt niemand die mij kan vertellen hoe ik die voicemail kan laten afzetten ?

In de Klantenzone of in de app van Orange kan het ook niet.

 

Mvg

 

Mark

Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh  @Moose 

Totem merkt dat jouw rooksignaal nog onbeantwoord is.
Kan je contact opnemen met ons webcare team? Zij zullen je hiermee verder helpen.

Zonnegroeten

Totem

Gewaardeerd verkenner

Lukt niet via tariefplan, opties en diensten uitschakelen.Met tariefplan Koala krijg je de mogelijkheid niet om voicemail uit te schakelen.Kan men ev. het belsignaal bij een oproep langer laten aanhouden?

Leidende sjamaan

@iene  dat is zeker mogelijk. Hierbij de stappen die te overlopen zijn. 

Vind je dat je bellers iets te snel op je voicemail belanden? Wijzig de rinkeltijd van je telefoon en laat je gsm tot 30 seconden rinkelen alvorens de oproep naar je voicemail wordt doorgeschakeld. Bel hiervoor naar deze magische code:
**61*5555**X#. De X komt overeen met het aantal seconden dat je je gsm wil laten rinkelen: 5, 10, 15, 20, 25, 27 of 30 seconden. Aan jou de keuze!

De voicemail kan ook uitgeschakeld worden. Bekijk deze stappen maar .

Als je geen voicemail wenst, kan je de functie in sommige gevallen uitschakelen. Neem daarvoor contact op met de klantendienst.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Gewaardeerd verkenner

dag Patrick,

Dankjewel voor je tip, heb de magische code gebeld en krijg de boodschap dat de oproep doorgeschakeld wordt ????

Leidende sjamaan

@iene  ja dat zou een logische verklaring zijn. U heeft nu de seconden ingesteld en dan is het in orde. 

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Leden met de meeste pluimen