Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
ik ben klant bij edpnet (die orange netwerk gebruikt).
bij mij is het gelukt om de voicemail volledig uit te schakelen door MMI code #002#
te gebruiken (niet ##002#)
(ga naar de phone app en druk #002# en dan op groene BELLEN knop klikken)
Succes !
marc
Ugh @jajest,
Dit werkt inderdaad. Alleen is het zo dat de voicemail na een tijdje terug geactiveerd zal worden.
Deze oplossing is slechts een tijdelijke oplossing.
Moge de geest van de stam bij je zijn.
Groeten,
Totem
Ik heb nog steeds last van dit probleem.
Ik heb een abonnement.
Ik wil de voicemail volledig uitschakelen.
De klantendienst zegt dat dit niet mogelijk is (??).
Het staat niet bij de opties in mijn eigen profiel op de website.
Ik heb al alle USSD codes geprobeerd maar dat helpt ook niet.
Weet iemand hoe het wel lukt ?
Ik heb nog steeds last van dit probleem.
Ik heb een abonnement.
Ik wil de voicemail volledig uitschakelen.
De klantendienst zegt dat dit niet mogelijk is (??).
Het staat niet bij de opties in mijn eigen profiel op de website.
Ik heb al alle USSD codes geprobeerd maar dat helpt ook niet.
Weet iemand hoe het wel lukt ?
Ugh @haelewyn,
De klantendienst stamleden zouden inderdaad je Voicemail kunnen deactiveren. De webcare stamleden op sociale media kunnen je verder helpen als je geen antwoord hebt via de telefonische dienst.
Totem's groetjes,
Totem
Gebruiker | Aantal |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |