annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Topic gestart op: 30-05-19 10h33

Antwoorden: 81 antwoorden

thierryleyssen
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

81 ANTWOORDEN 81
patrick2
Wijze
Wijze

@jac  als een overstap er toe moet lijden dat je geen voicemail hebt is dat toch een beetje vergezocht. Bij elke provider zal er wel iets zijn wat je mist en dan blijf je bezig met het overstappen. Een ideale provider bestaat niet voor niemand niet want dan was het heel simpel. 

Als je eens gezocht had in de zoekbalk dan was je er ook achter gekomen dat ik de vraag ook aan de moderatoren heb gesteld en die hebben mijn vraag waar door gestuurd intern. Daar wordt bekeken wat de mogelijkheden zijn. Meer kunnen we niet doen op dit moment dan af te wachten wat ze gaan zeggen. Zodra er meer duidelijkheid is zal ik dat hier posten maar vooralsnog is er geen antwoord gekomen. 

Je bent ook niet verplicht je voicemail actief te zetten dus dan bedoel ik een begroeting en dergelijke in te spreken. Dus zou tot die tijd gewoon afwachten 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


iene
Gewaardeerd verkenner

Lukt niet via tariefplan, opties en diensten uitschakelen.Met tariefplan Koala krijg je de mogelijkheid niet om voicemail uit te schakelen.Kan men ev. het belsignaal bij een oproep langer laten aanhouden?

patrick2
Wijze
Wijze

@iene  dat is zeker mogelijk. Hierbij de stappen die te overlopen zijn. 

Vind je dat je bellers iets te snel op je voicemail belanden? Wijzig de rinkeltijd van je telefoon en laat je gsm tot 30 seconden rinkelen alvorens de oproep naar je voicemail wordt doorgeschakeld. Bel hiervoor naar deze magische code:
**61*5555**X#. De X komt overeen met het aantal seconden dat je je gsm wil laten rinkelen: 5, 10, 15, 20, 25, 27 of 30 seconden. Aan jou de keuze!

De voicemail kan ook uitgeschakeld worden. Bekijk deze stappen maar .

Als je geen voicemail wenst, kan je de functie in sommige gevallen uitschakelen. Neem daarvoor contact op met de klantendienst.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Ik belde naar orange klantendienst voor mijn moeder en daar konden ze de voicemail enkel volledig uitschakelen voor abonnementen. (Zij heeft sinds kort een gsm met herlaadkaart.)  Spijtig, want oudere mensen zijn niet zo vlug meer en 30 seconden zijn snel voorbij als je je gsm niet in de buurt hebt.

mija
Aspirant verkenner

Idd. Oudere mensen zijn niet meer zo vlug. Het zou niet mogen uitmaken of je een herlaadkaart hebt of abonnement om je voicemail uit te schakelen. Heb hiervoor ook gebeld. 30 seconden is weinig vind ik. 

Leden met de meeste pluimen