- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Ongepaste inhoud melden
Voicemail uitschakelen
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Kristof,
als ik een prive bericht kon sturen zou ik je mijn gsm nummer geven. dan kan je me bellen 🙂
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Ikke ook
Dank je wel voor het voorstel!
Ik ben ondertussen even naar mijn ouders gereden en dit uitgetest op hun Orange nummer.
Na het invoeren van deze codes blijft de voicemail werken. Dus werken deze niet.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
@Ikkeook zou je die oplossing dan ook openbaar met ons willen delen ? Want er zijn meerdere mensen die hier graag een oplossing voor zoeken. Als het enkel privé wordt gedaan onderling dan help je andere Tribers hier niet mee.
- Als nieuw markeren
- Bladwijzer
- Abonneren
- Dempen
- Abonneren op RSS-feed
- Markeren
- Afdrukken
Het zou vreemd zijn want ik heb enkel geweten dat je de doorschakelingen op de klantendienst moest uitschakelen.
Bv de code 21 tussen (###) schakelt alle doorschakelingen uit maar dan ben je er nog altijd niet.