Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Kristof,
als ik een prive bericht kon sturen zou ik je mijn gsm nummer geven. dan kan je me bellen 🙂
Ikke ook
Dank je wel voor het voorstel!
Ik ben ondertussen even naar mijn ouders gereden en dit uitgetest op hun Orange nummer.
Na het invoeren van deze codes blijft de voicemail werken. Dus werken deze niet.
@Ikkeook zou je die oplossing dan ook openbaar met ons willen delen ? Want er zijn meerdere mensen die hier graag een oplossing voor zoeken. Als het enkel privé wordt gedaan onderling dan help je andere Tribers hier niet mee.
Het zou vreemd zijn want ik heb enkel geweten dat je de doorschakelingen op de klantendienst moest uitschakelen.
Bv de code 21 tussen (###) schakelt alle doorschakelingen uit maar dan ben je er nog altijd niet.