Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
71 ANTWOORDEN 71
Leidende sjamaan

@iene 

Dat is een standaard antwoord. Daarmee bedoelt men dat de voicemail actief is met de ingestelde tijd. Eigenlijk zou die boodschap wel aangepast mogen worden.

Die code die je ingeeft is een commando om de voicemail te activeren met een welbepaalde tijdsduur. En voicemail komt technisch gezien erop neer dat diegene die u belt doorgeschakeld wordt naar een computer die de voicemail beheert.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Heb ondertss een test gedaan en idd de oproep duurt veel langer, bij niet opnemen wordt dan naar voicemail doorgegeven ?

Alvast bedankt, toch al een grote verbetering.

0 pluimen
Leidende sjamaan

@iene  inderdaad elke keer dat u niet aan neemt gaat de gespreks partner die u belt naar de voicemail. Afhankelijk van het antal seconden die u gekozen heeft blijft het toestel rinkelen. Dus het probleem is opgelost.

Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
0 pluimen
Moderator
Moderator

Hey @iene

Als voor jou de correcte oplossing hier tussen staat, aarzel zeker niet om hem als oplossing te valideren.

Dit helpt andere Tribers hetzelfde probleem sneller op te lossen.

Thanks!

Groetjes

Alexandra

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik belde naar orange klantendienst voor mijn moeder en daar konden ze de voicemail enkel volledig uitschakelen voor abonnementen. (Zij heeft sinds kort een gsm met herlaadkaart.)  Spijtig, want oudere mensen zijn niet zo vlug meer en 30 seconden zijn snel voorbij als je je gsm niet in de buurt hebt.

Aspirant verkenner

Idd. Oudere mensen zijn niet meer zo vlug. Het zou niet mogen uitmaken of je een herlaadkaart hebt of abonnement om je voicemail uit te schakelen. Heb hiervoor ook gebeld. 30 seconden is weinig vind ik. 

Leidende sjamaan

Er zijn nog meer dingen die enkel aan abonnementen zijn voorbehouden en dus niet verkrijgbaar zijn op pre-paid kaarten.

Zoals bvb een FemToCell ... of Visual Voicemail ...

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
Grote Wijze
Grote Wijze

Er zijn nog meer dingen die enkel aan abonnementen zijn voorbehouden en dus niet verkrijgbaar zijn op pre-paid kaarten.

Zoals bvb een FemToCell ... of Visual Voicemail ...

Ugh @Cdt24801,
Dat klopt inderdaad, sommige diensten zijn op technisch gebied niet beschikbaar voor prepaid-klanten. Maar pas op, Visual Voicemail bestaat wel voor prepaidkaarten 🙂

Totem's zonnegroeten,

Totem

Aspirant verkenner

De optie om de voicemail te deactiveren staat er niet tussen

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Surpiez  schreef:

De optie om de voicemail te deactiveren staat er niet tussen

Als ik me niet vergis is de enige mogelijkheid om voicemail compleet te deactiveren enkel mogelijk door tussenkomst van de klantendienst. Je kunt dat dus niet zelf.

Tomorrow is another day
Leden met de meeste pluimen