Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Dat is een standaard antwoord. Daarmee bedoelt men dat de voicemail actief is met de ingestelde tijd. Eigenlijk zou die boodschap wel aangepast mogen worden.
Die code die je ingeeft is een commando om de voicemail te activeren met een welbepaalde tijdsduur. En voicemail komt technisch gezien erop neer dat diegene die u belt doorgeschakeld wordt naar een computer die de voicemail beheert.
Heb ondertss een test gedaan en idd de oproep duurt veel langer, bij niet opnemen wordt dan naar voicemail doorgegeven ?
Alvast bedankt, toch al een grote verbetering.
@iene inderdaad elke keer dat u niet aan neemt gaat de gespreks partner die u belt naar de voicemail. Afhankelijk van het antal seconden die u gekozen heeft blijft het toestel rinkelen. Dus het probleem is opgelost.
Hey @iene
Als voor jou de correcte oplossing hier tussen staat, aarzel zeker niet om hem als oplossing te valideren.
Dit helpt andere Tribers hetzelfde probleem sneller op te lossen.
Thanks!
Groetjes
Alexandra
Ik belde naar orange klantendienst voor mijn moeder en daar konden ze de voicemail enkel volledig uitschakelen voor abonnementen. (Zij heeft sinds kort een gsm met herlaadkaart.) Spijtig, want oudere mensen zijn niet zo vlug meer en 30 seconden zijn snel voorbij als je je gsm niet in de buurt hebt.
Idd. Oudere mensen zijn niet meer zo vlug. Het zou niet mogen uitmaken of je een herlaadkaart hebt of abonnement om je voicemail uit te schakelen. Heb hiervoor ook gebeld. 30 seconden is weinig vind ik.
Er zijn nog meer dingen die enkel aan abonnementen zijn voorbehouden en dus niet verkrijgbaar zijn op pre-paid kaarten.
Zoals bvb een FemToCell ... of Visual Voicemail ...
Er zijn nog meer dingen die enkel aan abonnementen zijn voorbehouden en dus niet verkrijgbaar zijn op pre-paid kaarten.
Zoals bvb een FemToCell ... of Visual Voicemail ...
Ugh @Cdt24801,
Dat klopt inderdaad, sommige diensten zijn op technisch gebied niet beschikbaar voor prepaid-klanten. Maar pas op, Visual Voicemail bestaat wel voor prepaidkaarten 🙂
Totem's zonnegroeten,
Totem
@Surpiez schreef:
De optie om de voicemail te deactiveren staat er niet tussen
Als ik me niet vergis is de enige mogelijkheid om voicemail compleet te deactiveren enkel mogelijk door tussenkomst van de klantendienst. Je kunt dat dus niet zelf.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
16 | |
13 | |
5 | |
5 | |
5 |