Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
71 ANTWOORDEN 71
Gewaardeerd verkenner

Update, het is mogelijk om de Voice mail terug uit te schakelen. 

Ik twijfel om te zeggen hoe, want ik hoop dat ze dit achterpoortje niet verwijderen 🙂

( info is terug te vinden op het web)

Net getest: Gsm belt gedurende 1min05sec. Uiteindelijk springt de gsm af en zegt een stem dat de correspondent momenteel niet beschikbaar is en vraagt later terug te bellen.

Hij blijft niet eindeloos bellen maar het is toch beter dan die *#%$@ voicemail.

Ervaren sjamaan

Wel, @Ikkeook het ware goed de oplossing te posten

 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@Ikkeook  het is niet mogelijk om de voicemail uit te schakelen. Heb net gekeken op de website en alles is daar hetzelfde ook met de uitleg. Ook is er geen wijziging gebeurd in de klantenzone of de My Orange app en er is geen achterpoortje. Denk dat jou voicemail gewoon op de langste rinkeltijd staat. Want zo is dat bij mij ook ingesteld.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Patrick, 

Je hoeft me niet te geloven. Bij mij belt het 1min05. Dan is er connectie en zegt een stem in 4 talen dat de correspondent momenteel niet beschikbaar is. Probeert u het later opnieuw. 

Geen pieptoon, geen boodschap.

 

 

0 pluimen
Leidende verkenner

30 seconden is normaal gezien de langst mogelijke setting. 

Voicemail uitschakelen kon bij de operatoren waar ik gewerkt heb enkel door de klantendienst gebeuren.

Als eender wie een manier weet..  laat maar weten. Dan proberen wij het ook uit.

Heeft het te maken met ussd codes met ## erin ? 

 

 

0 pluimen
Ervaren sjamaan

En @Ikkeook zul je nog zeggen hoe je het doet ?

0 pluimen
Gewaardeerd verkenner

Dat wil ik nu ook wel eens weten hoe je dit geklaard hebt? 

0 pluimen
Leidende verkenner

En welk tariefplan hij heeft.

Met de oude tariefplannen is het altijd al mogelijk geweest.

Gewaardeerd verkenner

Mijn antwoord van de klantendienst:

Hoi Kristof,

Op onze oude abonnementsformules (de zogenoemde Dierentariefplannen) was dit mogelijk. Bij onze nieuwe abonnementen en bij onze herlaad kaarten is dit helaas niet meer mogelijk.

Maw, het is dus nog steeds niet mogelijk 😉

 

0 pluimen
Leidende sjamaan

@kristofmertens  en dat is iets wat algemeen bekend is. Ik heb trouwens de vraag nog eens gesteld aan de moderatoren en die wisten mij te zeggen dat ze het gingen door geven aan de juiste dienst. Maar of dit al gedaan is en of het ook in orde komt geen idee. Maar ik hou iedereen op de hoogte moest ik bericht krijgen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
0 pluimen
Leden met de meeste pluimen