annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

geen respons moderatoren

Topic gestart op: 11-12-19 12h40

Antwoorden: 22 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

geen respons moderatoren

@Totem , @NelsonM , @AlexandraW ,

Het is mij opgevallen dat er weinig tot helemaal geen respons meer komt van jullie kant uit. In het verleden werden bepaalde posten al eens geaccepteerd als oplossing of werd en respons gegeven op bepaalde onderwerpen. Nu gebeurd er eigenlijk niks meer en dat vindt ik een beetje teleurstellend. Ook kregen we feedback in het verleden op bepaalde onderwerpen maar ook dat zie ik niet meer gebeuren. Wilde dit toch wel even aanhalen want we hebben denk ik toch al wel flink wat berichten gemaakt als ook jullie namen erin vernoemd maar een reactie blijft uit. Ik zeg er wel bij soms want soms krijgen we wel een reactie. Hoe komt het dat we ineens zo weinig reactie krijgen tov van een half jaar geleden?

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
22 ANTWOORDEN 22
Diar
Gewaardeerd verkenner

Komt goed

Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Als ik heel eerlijk mag zijn heb ik het gevoel dat men dit een beetje loslaat ... Denk dat wij dit moeten recht houden ...

Ps: Mss zijn ze te druk nu ( eindejaar ) 

Groetjes,

KJ

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  dat is ook mijn idee hierachter. En ik zou dat heel jammer vinden want wij kunnen niet alles recht houden hier he. Wij hebben ook niet alle bevoegdheden of alle juiste antwoorden hier. Ook de vragen die we stellen aan de moderatoren daar komen gewoon geen antwoorden op. Soms heb ik het idee dat het door Orange gemaakt is voor de klant maar dat het erna niet meer bij Orange hoort.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

Dit gevoel wat jij hebt heb ik al enkele weken ... Nu zolang dit bestaat heb ik wel hoop 😛

 

Groetjes,

KJ

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  hoop doet leven he 🙂

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen