annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuwe klant, slechte start !!

Topic gestart op: 05-12-22 15h55

Antwoorden: 13 antwoorden

bulckske
Aspirant verkenner

nieuwe klant, slechte start !!

Wij zijn pas klant geworden bij Orange. Normaal kwamen ze afgelopen vrijdag alles installeren en aansluiten.

We kregen een tijdslot tussen 13u en 18u. Ik had hiervoor verlof genomen zodat er iemand aanwezig was. OP de brief stond ook dat wij 99 € moesten betalen als we de afspraak zouden afzeggen... OK, geen probleem.

Nu zijn ze zelf gewoon NIET komen opdagen !!!!!!

We kregen om 18.15u telefoon dat het niet meer zou lukken vandaag en ik een nieuwe afspraak moest maken.

Dus ik moet 99€ betalen als ik mijn afspraak niet nakom, maar Orange hoeft de afspraak niet na te komen ??? Een halve dag verlof genomen voor niks !!

Ik heb verschillende malen de klantendienst proberen te bellen, maar daar geraak je zelfs niet binnen ...

Zit daar wel iemand aan de telefoon ??

Mooie start bij Orange . Krijg ook niemand aan het woord !  Begin al spijt te krijgen ..

Labels (1)
0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Goriske1993
Ervaren verkenner

Als je nog niet bent over gestapt zou ik de installatie vriendelijk annuleren. 

mij bieden ze een gratis installatie aan, zetten ze op factuur.

na uren bellen uiteindelijk binnen geraakt bij klantendienst: we zullen ze crediteren op volgende factuur.

volgende factuur niet gedaan dus kan je opnieuw beginnen.

nu recent een toestel besteld en mogen betalen(!!) en ze zijn al bijna 2 weken stil in alle talen. (Alles in orde buiten het toestel versturen)

ze zijn nooit bereikbaar en als je ze te pakken krijgt, zegt elke medewerker iets anders. 
hun systemen zijn extern beheerd dus bij problemen spreek je onmiddellijk over dagen wachten. 
elke klantendienst kent drukke periodes maar dit is NIET normaal. 

zeer triestig dat orange liever investeert in een “forum” dan in een effectieve klantendienst.  

Gregory
Wijze
Wijze

Het is nu niet omdat @Goriske1993 een slechte ervaring heeft gehad dat hij kan zeggen dat iedere klant dit zal hebben, tenzij hij een kristallen bol met gebruiksaanwijzing heeft

0 pluimen
Goriske1993
Ervaren verkenner

Normaal zou ik U 100% gelijk geven echter is er genoeg bewijs beschikbaar om geen glazen bol nodig te hebben 😉

misschien toch een trustpilot checken en dan wordt duidelijk dat ik niet de enige ben.

(ja het zijn recente meldingen)

testaankoop staan ook leuke reacties op…

https://nl-be.trustpilot.com/review/orange.be

klantendienst is onvoldoende bij orange en jullie proberen het op de klanten te steken. 

Ook vind ik het triestig dat U onmiddellijk de bal van orange wilt (en blijft) afhouden. 

zelf office managers van de orange shop zegt dat orange op niks meer trekt als U met een probleem zit. 

orange doet nooit iets fout als je jullie moet geloven ….. 


negatieve reacties van sociale media halen is ook nodig om alle negatieve reacties te laten verdwijnen. 

zo kan ik ook een “wijze” worden en enkel antwoorden op vragen als 4G werkt niet. (Dat vind je op google ook 😉

ik begrijp dat jullie mensen ook willen helpen, maar niet uit de hoogte doen met BS argumenten aub daar orange fout is!!!

danku!

Gregory
Wijze
Wijze

Kan gebeuren als er vertragingen zijn in het aantal installaties dat de persoon moet doen.

Zou er niet van wakker liggen - komt wel goed

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen