Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

nieuwe simkaart met nummerbehoud

OPGELOST

via deze weg eens proberen of ik een antwoord of hulp kan krijgen. Vandaag weer 1u 25 min aan de lijn gehangen(nee dit lieg ik niet) met orange om een nieuw collibrie kaartje te bestellen en dit na reeds weken proberen mijn probleem uit te leggen dat mijn reeds ontvangen simkaartje niet te activeren is. De man van orange ging voor mij een nieuw kaarjtje bestellen , geen probleem. Na alle gegevens te hebben doorgegeven , paspoort nummer, simkaart nummer van het jim mobile kaartje enz. blijf nog even aan de lijn...... na ongeveer 20 minuten. naaahh het gaat niet , je moet dat toch zelf bestellen via internet. oke dat was het dan weer. ik zelf proberen. nee hoor ik kan geen kolibrie kaartje bestellen omdat het systeem de simkaart nummer van mijn jim mobile herlaad kaar niet kent. wat moet ik nu doen

Labels (1)
21 ANTWOORDEN 21
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: nieuwe simkaart met nummerbehoud

@mvla 

Met de problematiek op zich ben ik niet bekend, maar ik zou het eens proberen via messenger of twitter, het voordeel daarvan is dat die mensen collega's rondom zich hebben waarmee ze kunnen overleggen alvorens iets in te typen. Aan de telefoon zijn ze op zichzelf aangewezen, als ze tenminste niet alle 2 minuten u even on hold zetten ...

Als alternatief zou ik naar een shop gaan waar je dan face to face het probleem kunt bespreken.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

twitter? wel ooit van gehoord maar weet niet hoe dat moet, nooit gedaan. Messenger, welke messenger? is dqt een email adres? Naar de shop gaan dat heb ik al gedaan, in lommel, die vent zei gewoon online gekocht of besteld bel dan ook maar de klantendienst en ik kon vertrekken. Kan je me helpe me messenger hoe moet ik dat doen , welk is het adres.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@mvla 

Messenger was vroeger een onderdeel van facebook, maar kan tegenwoordig ook als standalone app geinstalleerd worden. Die vind je terug in de Play Store.

Het is iets gelijkaardig als WhatsApp. Je kunt chatten, maar ook bellen en zelfs videochatten.

En, wat veel mensen niet weten, er bestaat zelfs een versie van om op de PC te installeren. Zonder facebook te moeten hebben of installeren.

Als je Messenger opent geef je in het zoekvenster gewoon @Orange in en dan krijg je het adres en moet je verder enkel uw bericht intypen. En dan het antwoord afwachten.

Je kan natuurlijk ook eens naar een andere shop gaan waar ze wel vriendelijk en behulpzaam zijn. En ineens uw beklag maken over de onvriendelijke shop in Lommel.

Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

ik ga eens proberen, via messenger (laptop versie) eens kijken wat het antwoord gaat zijn

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Vandaag eindelijk iemand aan de lijn gehad (na  een uurke bellen) die wou helpen, welles waar moest ik de hele tijd mijn mond houden, Want ze zei letterlijk "IK STEL DE VRAAG MENEER". Maar goed , dat meiske heeft uiteindelijk een call aan gemaakt met prioriteit HOOG. ik ben benieuwd. Binnen 5 minuten moeten ze je terug bellen als goed is zei ze. Omdertussen is het avond, echter geen mens gehoord .In ieder geval heeft er eindelijk na dagen en weken bellen eens iets gedaan voor me ipv de hele tijd van het kastje naar de muur te sturen. Ondertussen heb ik nog steeds geeen nieuwe simkaart natuurlijk maar misschien is dit een begin.

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

@mvla 

Met messenger geen succes gehad?

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Rekruut scout

Hoi,

Als ik van jou was, zou ik direct de dag erna naar een van de orange-winkel binnenstappen.

Je wordt snel en beter geholpen..😉

Groetjes

Highlighted
Leidende sjamaan

@Stafie  schreef:

Hoi,

Als ik van jou was, zou ik direct de dag erna naar een van de orange-winkel binnenstappen.

Je wordt snel en beter geholpen..😉

Groetjes

Dat lijkt mij, zoals ik reeds in mijn eerste antwoord vermeld heb, inderdaad een goed alternatief.

Tomorrow is another day
0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

zoals eerder vermeld in de winkel in Lommel helpen ze mij niet. Men zegt online besteld dan bel ook de klanten dienst maar. en dan kan je vertrekken. Is echt een **bleep** service bij Orange hoor.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen