Pisteur confirmé
•
18 messages
nieuwe simkaart met nummerbehoud
via deze weg eens proberen of ik een antwoord of hulp kan krijgen. Vandaag weer 1u 25 min aan de lijn gehangen(nee dit lieg ik niet) met orange om een nieuw collibrie kaartje te bestellen en dit na reeds weken proberen mijn probleem uit te leggen dat mijn reeds ontvangen simkaartje niet te activeren is. De man van orange ging voor mij een nieuw kaarjtje bestellen , geen probleem. Na alle gegevens te hebben doorgegeven , paspoort nummer, simkaart nummer van het jim mobile kaartje enz. blijf nog even aan de lijn...... na ongeveer 20 minuten. naaahh het gaat niet , je moet dat toch zelf bestellen via internet. oke dat was het dan weer. ik zelf proberen. nee hoor ik kan geen kolibrie kaartje bestellen omdat het systeem de simkaart nummer van mijn jim mobile herlaad kaar niet kent. wat moet ik nu doen
Cdt24801
Sage
•
7.2K messages
il y a 6 ans
@mvla
Met de problematiek op zich ben ik niet bekend, maar ik zou het eens proberen via messenger of twitter, het voordeel daarvan is dat die mensen collega's rondom zich hebben waarmee ze kunnen overleggen alvorens iets in te typen. Aan de telefoon zijn ze op zichzelf aangewezen, als ze tenminste niet alle 2 minuten u even on hold zetten ...
Als alternatief zou ik naar een shop gaan waar je dan face to face het probleem kunt bespreken.
5
Stafie
Éclaireur novice
•
1 message(s)
il y a 6 ans
Hoi,
Als ik van jou was, zou ik direct de dag erna naar een van de orange-winkel binnenstappen.
Je wordt snel en beter geholpen..😉
Groetjes
3
Axel-malysse
Pisteur vétéran
•
48 messages
il y a 6 ans
Normaal kan je dat toch in een orang shop laten doen bij mij hebben ze dat gedaan toen ik overstapte naar orange
2
0
Sloebers
Pisteur vétéran
•
82 messages
il y a 6 ans
Is u herlaadkaart geregistreerd want anders is die sim kaart ni geregistreerd is dan moet je dat misschien eerst laten registreren denk ik. Een dan een abo van Orange pakken voor gsm nummer te houden.
6
0
Totem
Grand Sage
•
4.1K messages
il y a 6 ans
Ugh @mlva,
Totem merkt dat je nog geen oplossing hebt gekregen. Je kan altijd de webcare stamleden contacteren zodat zij je dossier analyseren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
0
0