annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

nieuwe simkaart met nummerbehoud

Topic gestart op: 24-10-19 22h08

Antwoorden: 21 antwoorden

mvla
Gewaardeerd verkenner

nieuwe simkaart met nummerbehoud

OPGELOST

via deze weg eens proberen of ik een antwoord of hulp kan krijgen. Vandaag weer 1u 25 min aan de lijn gehangen(nee dit lieg ik niet) met orange om een nieuw collibrie kaartje te bestellen en dit na reeds weken proberen mijn probleem uit te leggen dat mijn reeds ontvangen simkaartje niet te activeren is. De man van orange ging voor mij een nieuw kaarjtje bestellen , geen probleem. Na alle gegevens te hebben doorgegeven , paspoort nummer, simkaart nummer van het jim mobile kaartje enz. blijf nog even aan de lijn...... na ongeveer 20 minuten. naaahh het gaat niet , je moet dat toch zelf bestellen via internet. oke dat was het dan weer. ik zelf proberen. nee hoor ik kan geen kolibrie kaartje bestellen omdat het systeem de simkaart nummer van mijn jim mobile herlaad kaar niet kent. wat moet ik nu doen

 

 

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo het kan zijn dat u even moet wachten op u sim kaart op die activeren is misschien gebeurd maar dat duur altijd even want ik ben van gsm abo telenet naar orange gegaan dus ik moest ook een paar dagen wagten maar bleef ik voort bellen met mij telenet gsm abo tot mij ontvangs weg viel dan mij nieuw sim kaartje in gestoken van Orange dat was bij mij zo. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
21 ANTWOORDEN 21
Sloebers
Veteraan verkenner

Nu moet u sim kaart geregistreerd staan maar als nog zo oud sim kaartje heb die is niet geregistreerd kunt u ook nog bellen denk ik maar nu moeten de winkels verplicht sim kaartje registreren dat komt door aanslagen denk ik 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

Inderdaad, de terreur ligt aan de basis van het verbod op niet-geregistreerde herlaadkaarten. En normaal gezien moeten alle operatoren hun herlaadkaarten die niet tijdig geregistreerd werden blokkeren.

Ik zei wel: normaal gezien. Niet alle operatoren leven deze regel nauwgezet na, helaas ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
mvla
Gewaardeerd verkenner

natuurlijk is de andere simkaart geregistreerd die is nog maar 1 half jaar oud (jim mobile)

Maar ondertussen heb ik van Orange een nieuw simkaartje opgestuurd gekregen met een brief erbij:

"deze simkaart is geactiveerd en klaar voor gebruikt" .  ik dach yoepie eindelijk kan ik bellen . HELAAS HELAAS. simkaartje ingestoken en niks. De telefoon zegt : simkaart niet geactiveerd . Dus nu moet ik weer een nieuwe aanvragen 

0 pluimen
Sloebers
Veteraan verkenner

Hallo het kan zijn dat u even moet wachten op u sim kaart op die activeren is misschien gebeurd maar dat duur altijd even want ik ben van gsm abo telenet naar orange gegaan dus ik moest ook een paar dagen wagten maar bleef ik voort bellen met mij telenet gsm abo tot mij ontvangs weg viel dan mij nieuw sim kaartje in gestoken van Orange dat was bij mij zo. 

0 pluimen
Axel-malysse
Veteraan verkenner

Normaal kan je dat toch in een orang shop laten doen bij mij hebben ze dat gedaan toen ik overstapte naar orange 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen