annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

vowifi compatibele toestellen

Topic gestart op: 21-08-22 10h39

Antwoorden: 8 antwoorden

wm-666
Gewaardeerd verkenner

vowifi compatibele toestellen

Wegens een nakende verhuis naar een nieuwbouw, ben ik op zoek naar een vowifi compatibele gsm.

De lijst op de Orange website komt echter niet overeen met wat Orange in de webshop aanbiedt:Vowifi.JPG

Bij Telenet zeggen bij hun vowifi "Samsung smartphone van 2021? Dan is je toestel geschikt om te bellen via 4G en wifi."

Hoe kan ik nu een geschikt toestel aanschaffen?

 

En als bijkomende vraag: waarom wordt enkel bovenstaande lijst ondersteund? Telefoons van bv Sony kunnen ook bellen over wifi, maar Orange ondersteunt het gewoon niet?
Technisch lijkt er alvast geen beperking te zijn...

Labels (1)
8 ANTWOORDEN 8
wm-666
Gewaardeerd verkenner

Telenet heeft er inderdaad niks mee te maken, maar zij vermelden wel dat Samsungs na 2021 sowieso ondersteund worden; iets wat Orange bv niet vermeldt...

 

Ik dacht zelf aan een 'Sony Xperia 10 IV (128GB)': 6 inch is groot genoeg, goede batterij, en € 470.
(De Samsung S22+ is te groot (6,6 inch), en zéér prijzig (€ 1.100).
De Samsung A53 is ook nog groot (6,5 inch), iets minder goed glas dan de 2 andere, maar de prijs is dan weer ietsje beter (€ 400).)

Voor mij zou de Sony dus ideaal zijn eigenlijk...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@wm-666 

Je zou het eens kunnen vragen in een Orange shop. Vraag hun om eens zo een toestel aan te zetten en te kijken of het werkt ....

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
wm-666
Gewaardeerd verkenner

Die hebben zelf geen Sony, dus dat gaat niet lukken.
En als ik het toestel zelf al aangekocht zou hebben dan is het te laat natuurlijk 🙂

In de shop wilden ze enkel hun toestellen (of die van de webshop) aansmeren, dat was wel duidelijk...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@wm-666 

Het is natuurlijk wel zo dat een shop zijn eigen producten wil verkopen , hoe zou je zelf reageren als je een shop had. Maar dat neemt niet weg dat de ondersteuning er niet is of kan zijn daar moet je je niet in vergissen. Het is niet dat ze een lijst maken dat je dan ook verplicht bent bij Orange dat gsm toestel te kopen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen