Orange Thank You
Deel je mening over ons Orange Thank You-programma en ontdek meer over de badges en missies.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Getrouwheid periode

OPGELOST

Beste, 

Ik ben in juli van abonnement veranderd en mijn getrouwheids programma start van die dag terwijl ik al meer dan een jaar klant ben bij Orange.

Dat is toch niet correct? Ik word gestraft om mijn abonnement te verhogen ipv beloond 

Labels (1)
5 ANTWOORDEN 5
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Getrouwheid periode

@Caressa_cc  dat zou zeker niet mogen nee. U bent klant en dat wil dus zeggen dat de getrouwheids periode blijft lopen. Beste eens de klantendienst bellen.

   Patrick2 |    De eenvoudigste oplossing is vaak de beste! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Getrouwheid periode

Soms kan je ze via messenger van Facebook ook contacteren. Gaat nog snel en je kan al je gegevens doorsturen en makkelijk wachten op een antwoord

Highlighted
Community Manager
Community Manager

Re: Getrouwheid periode

Beste, 

Ik ben in juli van abonnement veranderd en mijn getrouwheids programma start van die dag terwijl ik al meer dan een jaar klant ben bij Orange.

Dat is toch niet correct? Ik word gestraft om mijn abonnement te verhogen ipv beloond 

Hallo @Caressa_cc,
Aarzel zeker niet om het antwoord van @patrick2 te valideren als gewaardeerde oplossing als het heeft geholpen ! Wat hij zegt is correct 🙂

Het zal de community helpen ^^
Groetjes,
Nelson 

 

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: Getrouwheid periode

Als dat waar zou zijn dan zouden klanten van het eerste uur toch beter beloond moeten worden.  Maar dat is dus niet het geval.

En waarom moet je mensen hun antwoord hier valideren en of opwaarderen?  Moet er zoveel verbeterd worden, of krijgt die persoon dan beltegoed?? En hoe wil je dat een klant iets ( recht) - geldig gaat verklaren zonder meer kennis. Ik versta dit hele systeem niet echt vrees ik.

Misschien hoeft dat ook niet...

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Getrouwheid periode

Als dat waar zou zijn dan zouden klanten van het eerste uur toch beter beloond moeten worden.  Maar dat is dus niet het geval.

En waarom moet je mensen hun antwoord hier valideren en of opwaarderen?  Moet er zoveel verbeterd worden, of krijgt die persoon dan beltegoed?? En hoe wil je dat een klant iets ( recht) - geldig gaat verklaren zonder meer kennis. Ik versta dit hele systeem niet echt vrees ik.

Misschien hoeft dat ook niet...

Ugh @Doc_Kat,

Je wordt wel beloond voor je getrouwheid via onz getrouwheidsprogramma Orange Thank You. Je getrouwheid is gelinkt aan je telefoonnummer. 

Je hoeft correcte antwoorden van je mede tribers te valideren zodat andere tribers deze correcte antwoorden makkelijk terugvinden, het zal dus voorkomen dat nieuwe tribers meerdere keren de zelfde vraag stellen.

Hoe meer correcte oplossingen, goede vragen, goede tips en likes je geeft en krijgt, hoe meer badges je verdient. Als je bepaalde niveau's behaalt krijg je een cadeau. Je vindt meer info hierover op de Orange Thank You pagina.

Klanten kunnen altijd goede tips & tricks geven door op onze website of Tribe te snuffelen . Sommigen hebben ook contact gehad met de Customer service of met webcare en daarbij nuttige info en trukjes gekregen. Ze zijn altijd welkom om deze met de andere tribers te delen.

Neem zeker een kijkje op deze post, waar je meer info over de werking van Tribe kan vinden.

Totem's groet,

Totem

Leden met de meeste pluimen